Efekt: nowa strategia 2006-2010

Rada nadzorcza Korporacji Gospodarczej Efekt przyjęła strategię spółki na lata 2006-2010, zgodnie z którą chce rozwijać się jako przedsiębiorstwo wieloproduktowe, prowadzące zróżnicowane działalności i zaspokajające potrzeby różnych rynków - poinformowała spółka w komunikacie.

Rada nadzorcza Korporacji Gospodarczej Efekt przyjęła strategię spółki na lata 2006-2010, zgodnie z którą chce rozwijać się jako przedsiębiorstwo wieloproduktowe, prowadzące zróżnicowane działalności i zaspokajające potrzeby różnych rynków - poinformowała spółka w komunikacie.

Podstawowymi kierunkami działalności spółki w latach 2006-2010 będzie świadczenie usług najmu stanowisk, urządzeń oraz powierzchni handlowej i magazynowej, świadczenie usług hotelarskich i towarzyszących, handel na własny rachunek oraz działalność na rynku kapitałowym.

"Ważnym zamierzeniem jest umacnianie pozycji korporacji na nowym rynku usług hotelarskich i towarzyszących, poprzez zrealizowanie w Krakowie kolejnej inwestycji hotelowej oraz pozyskiwanie cenionych na tym rynku aktywów marketingowych" - podała spółka.

"Oprócz działalności w sektorze usług hotelarskich, nadal uznajemy świadczenie usług najmu powierzchni i urządzeń handlowych za jeden z filarów działalności gospodarczej Korporacji" - czytamy.

Reklama

Efekt będzie w związku z tym dbać o utrzymanie dotychczasowej pozycji na rynku tych usług, kontynuując prace modernizacyjne, polepszające jakość usług.

Plany spółki wiążą się też z kontynuacją restrukturyzacji działalności handlowej na własny rachunek.

"Będziemy dążyć do wzrostu działalność handlowej korporacji starając się o lepsze zagospodarowanie nisz rynkowych, w których dotychczas działamy i poszukując nowych możliwości na lokalnych rynkach. Będziemy przede wszystkim wspierać rozwój i modernizację materialnej bazy wykorzystywanej w obrocie paliwami" - podano.

"Naszym zamiarem jest zwiększenie aktywności na rynku nieruchomości, tak w zakresie wynajmu i dzierżawy, jak i obrotu zasobami w celu ukształtowania korzystnej dla Firmy ich struktury rzeczowej" - poinformowała spółka.

Spółka podała także, że będzie zmierzać do rozstrzygnięcia kwestii, czy ma zamiar kontynuować usługi proekologiczne.

"Dokonanie pogłębionych analiz i prognoz odnośnie kształtowania się spodziewanych kosztów i korzyści, będzie podstawą podjęcia decyzji o kontynuowaniu działalności na rynku tych usług lub ewentualnego wycofania się i przeznaczenia uwolnionych środków na realizację alternatywnych celów o charakterze rozwojowym" - podał Efekt.

W 2005 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Korporacji Gospodarczej Efekt wyniosły 48,2 mln złotych wobec 48,1 mln złotych w 2004 roku, zysk operacyjny wyniósł odpowiednio 5,76 mln złotych wobec 2,93 mln zł.

Skonsolidowany zysk netto wzróśł w 2005 rouk do 3,04 mln złotych z 1,22 mln z złotych w 2004 roku.(

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Strategie | nowa strategia Grupy PZU | świadczenie | efekt
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »