Ekspansja Comarch w Ameryce Łacińskiej

Dynamika i potencjał gospodarczy Ameryki Łacińskiej oraz coraz większe zainteresowanie systemami Comarch w regionie zdecydowały o założeniu chilijskiej spółki w ramach Grupy Kapitałowej Comarch (GPW: CMR) oraz otwarciu biura w Santiago de Chile.

Dynamika i potencjał gospodarczy Ameryki Łacińskiej oraz coraz większe zainteresowanie systemami Comarch w regionie zdecydowały o założeniu chilijskiej spółki w ramach Grupy Kapitałowej Comarch (GPW: CMR) oraz otwarciu biura w Santiago de Chile.

- Chile to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gospodarek w regionie, a jednocześnie kraj przyjazny inwestorom zagranicznym, stąd właśnie tam zdecydowaliśmy się otworzyć nową spółkę - mówi Andrzej Przewięźlikowski dyrektor rozwiązań lojalnościowych w Comarch.

W raporcie Latin Business Index 2013 wydanym przez magazyn Latin Business Chronicle, Chile po raz kolejny zostało uznane za lidera w Ameryce Łacińskiej pod względem otwartości rynku i łatwości prowadzenia działalności gospodarczej. Kolejne miejsca zajmują Panama, Peru, Meksyk i Kostaryka. Raport ten koncentruje się na pięciu głównych kategoriach: środowisko makroekonomiczne, środowisko korporacyjne, globalizacja i konkurencyjność, poziom infrastruktury i środowisko polityczne.

Reklama

Chilijskie biuro Comarch ma odpowiadać za lokalną sprzedaż systemów IT dla operatorów telekomunikacyjnych oraz rozwiązań do zarządzania relacjami z klientem i marketingiem dla dużych firm.

Sprawdź notowania spółki Comarch na stronach INTERIA.PL

Firma od lat działa z sukcesem na tamtejszych rynkach. Wśród klientów w tym regionie są m.in. brazylijskie linie lotnicze Azul, dominikański bank Banco Popular oraz operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy telewizji kablowej: Belize Telemedia Limited, panamski Cable Onda i meksykański CableCom. Obecnie Comarch wdraża również program lojalnościowy dla jednej z największych grup finansowych w Chile.

Ostatnio wiodący operator kablowy z Ekwadoru, Grupo TVCable, podpisał również kontrakt na implementację rozwiązania Comarch Field Service Management (FSM). Comarch od ponad 8 lat wspiera tego operatora w realizacji strategii podnoszenia satysfakcji klientów, za pomocą rozwiązań IT do bilingu, obsługi klienta i zarządzania siecią.

- Dzięki systemowi Field Service Management nasze wsparcie techniczne będzie lepiej spełniać oczekiwania klientów co do terminowości i efektywności rozwiązywania problemów. W efekcie nie tylko zwiększy się poziom zadowolenia naszych klientów, ale także umocni nasza pozycja na rynku ekwadorskim - powiedział Jorge Schwartz, prezes TVCable.

- Kolejny projekt dla TVCable to kamień milowy dla obecności Comarch w Ameryce Południowej. Nasze elastyczne rozwiązanie FSM już zostało sprawdzone przez wielu operatorów kablowych na świecie, co pokazało, że odpowiada ono na bieżące wyzwania i potrzeby biznesowe. Co ważne, przy wdrożeniu systemu FSM dla TVCable Comarch bierze pełną odpowiedzialność także za złożoną integrację z istniejącymi systemami do aktywacji usług i prowadzenia pomiarów technicznych - powiedział Darius Ner, prezes Comarch Inc.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ComArch SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »