Enea uruchomiła internetowy czat dla klientów

Enea uruchomiła dla swoich klientów czat z konsultantem. Można z niego skorzystać, odwiedzając stronę internetową www.enea.pl. Firma od dłuższego czasu konsekwentnie wprowadza nowoczesne narzędzia komunikacji z klientami. Internetowy czat, obok infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta, jest kolejną formą wygodnego kontaktu z Eneą. Za jego pośrednictwem można szybko zadać konsultantowi pytania, sprawdzić stan faktury i historię płatności, podać stan licznika, czy też skontaktować się z Eneą w innych sprawach związanych z obsługą klienta.

Enea uruchomiła dla swoich klientów czat z konsultantem. Można z niego skorzystać, odwiedzając stronę internetową www.enea.pl. Firma od dłuższego czasu konsekwentnie wprowadza nowoczesne narzędzia komunikacji z klientami. Internetowy czat, obok infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta, jest kolejną formą wygodnego kontaktu z Eneą. Za jego pośrednictwem można szybko zadać konsultantowi pytania, sprawdzić stan faktury i historię płatności, podać stan licznika, czy też skontaktować się z Eneą w innych sprawach związanych z obsługą klienta.

- Czat to kolejny, obok telefonu i e-maila, równoległy kanał kontaktu. Dzięki niemu jesteśmy bardziej dostępni dla naszych klientów. Błyskawicznie odpowiadamy na pytania związane z naszą ofertą, bieżącą obsługą, czy poruszaniem się po stronie internetowej - powiedział Maciej Koprowicz, dyrektor Pionu Contact Center w Enei Centrum, odpowiedzialny za uruchomienie czatu. - Podczas czatu zrealizujemy wszystkie te sprawy, które można również załatwić telefonicznie, przez infolinię pod numerem 611 111 111 - dodał Maciej Koprowicz.

Czat na stronie www.enea.pl jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 22.00, a w soboty w godz. 8.00 - 16.00.

Reklama

Enea stale udoskonala obsługę lientów. W marcu ubiegłego roku firma uruchomiła na całym obszarze działalności elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Czat Enei jest kolejnym narzędziem umożliwiającym szybki i bezpośredni kontakt z firmą bez wychodzenia z domu - z każdego miejsca, gdzie dostępny jest internet.

- Klienci cenią sobie szybkie i łatwe sposoby kontaktu z naszą firmą, dlatego cały czas pracujemy nad tym, aby ulepszać nasze nowe narzędzie. Obsługa czatu wymaga indywidualnego podejścia do sprawy i mniej formalnego języka, dlatego powierzyliśmy to zadanie pracownikom infolinii z dużym doświadczeniem - powiedział Jakub Janicki, koordynator infolinii zaangażowany we wprowadzenie nowego narzędzia.

Enea konsekwentnie rozwija nowoczesne narzędzia kontaktu z Klientami. Firma obecnie pracuje nad wprowadzeniem kolejnych udogodnień, które podniosą jakość obsługi. Od dłuższego czasu osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić kontakt z pracownikami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111, poprzez elektroniczne biuro obsługi www.eBOK.enea.pl i e-mail kontakt@enea.pl, a teraz również czat na stronie www.enea.pl.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Enea SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »