Europejski sojusz na rynku artykułów sportowych

W celu strategicznego rozwoju handlu detalicznego artykułów sportowych w Europie Środkowej, w wyniku połączenia INTERSPORT Deutschland i INTERSPORT Osterreich, powstanie ponadnarodowa organizacja pod nazwą INTERSPORT Central Europe, która swym zasięgiem będzie obejmować 6 krajów w centrum Europy (Niemcy, Austrię, Węgry, Czechy, Słowację, Polskę). Porozumienie zostało podpisane w ostatnich dniach, zaś integracja grup nastąpi sukcesywnie w najbliższych tygodniach i miesiącach. Proces ten potrwa od 2 do 3 lat.

Austria jest liderem w dziedzinie sportów górskich i narciarskich, Niemcy posiadają know-how w kategorii Teamsport, Running i wielu innych segmentach. Wspólnie oferujemy najwyższej jakości ofertę produktową w absolutnie korzystnych cenach. Współpraca umożliwi nam rozwój serwisu gwarancyjnego na terenie całej Europy" - podkreśla Klaus Jost, prezes Zarządu INTERSPORT Deutschland. Z połączenia działań w Europie Centralnej skorzysta w przyszłości 150 milionów klientów.

"Ściślejsza współpraca sześciu państw, w tym Polski, powinna przynieść korzyści wszystkim krajom. Stworzenie regionu INTERSPORT Central Europe to wielka siła zakupowa, efektywna współpraca logistyczna, wspólne projekty IT oraz działania marketingowe. Zjednoczenie działań na rynku artykułów sportowych w Europie pozwoli nam w przyszłości przedstawić klientom jeszcze lepszą ofertę produktów i poszerzyć zakres usług dodatkowych" - mówi Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

Reklama

INTERSPORT Deutschland, z siedzibą w Heilbronn, jest jedną z największych grup zakupowych na rynku, wśród średniej wielkości sieci handlujących artykułami sportowymi. Posiada około 1 500 sklepów w Niemczech i jest 25% udziałowcem spółki INTERSPORT Polska S.A.

INTERSPORT Osterreich posiada około 250 sklepów i jest jedną z najbardziej znanych sieci w Austrii. Posiada licencję na sprzedaż artykułów sportowych na rynki w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Obie grupy są pierwszymi założycielami IIC-INTERSPORT International Corporation z siedzibą w Bern w Szwajcarii.

INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie posiada od 2005 roku sublicencję na prowadzenie działalności pod szyldem INTERSPORT na rynku polskim. Jest samodzielnym podmiotem gospodarczym, a jednocześnie członkiem spółdzielni INTERSPORT Deutschland. Posiada obecnie 32 salony zlokalizowane w 21 największych miastach Polski.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Intersport Polska SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »