Goal.pl celuje w NewConnect i rozpoczyna ekspansję mobilną
Goal.pl, polski portal o tematyce piłkarskiej, przymierza się do konsolidacji rynku. W tym celu zamierza przeprowadzić niepubliczną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie 2012 i 2013 r.
- W porównaniu do rozwiniętych rynków piłkarskich, takich jak niemiecki, angielski czy francuski, mamy ogromny potencjał wzrostu. W związku z EURO 2012 spodziewamy się bardzo dużego wzrostu zainteresowania piłką nożną i dojrzewania rynku. Już w 2010 r. liczba widzów na meczach ekstraklasy zwiększyła się o 68 proc. Naszym zdaniem po zakończeniu EURO 2012 liczba ta nadal będzie znacząco wzrastać, ze względu na powstanie nowoczesnych stadionów w największych miastach, a także dlatego, iż 80 proc. osób deklarujących zainteresowanie sportem wskazuje właśnie na piłkę nożną - tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Wasowski Ventures, jeden z głównych udziałowców Goal.pl.
Rynek portali internetowych o tematyce piłkarskiej w Polsce jest bardzo rozdrobniony. - To najczęściej małe, prywatne inicjatywy bez dużego przebicia medialnego, ale z dosyć dobrymi nazwami domen i pewną stałą rzeszą fanów. Dlatego zdecydowaliśmy się na konsolidację tego rynku, a na to potrzebne są środki. Stąd decyzja o NewConnect. Z rynku chcielibyśmy zebrać ponad milion złotych - zapowiada Piotr Wąsowski.