GPW ściąga na siebie wzrok Europy
W piątek na antenie telewizji CNN International i internetowej stronie stacji rusza kampania promocyjna Warszawy i polskiego rynku kapitałowego jako centrum finansowego Europy Środkowej i Wschodniej. To wspólna inicjatywa MSZ, MSP i czołowych spółek z GPW.
Kampania ma zwiększyć zainteresowanie inwestorów zagranicznych polskim rynkiem kapitałowym, a w szczególności inwestycjami na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - poinformowała GPW w przekazanym w czwartek PAP komunikacie. Kampania ma przyciągnąć uwagę spółek rozważających debiut na warszawskiej giełdzie, będącej liderem wśród giełd Europy Środkowej i Wschodniej - dodała GPW.
Jak poinformowała, w 30-sekundowej reklamie - stworzonej przez dom produkcyjny telewizji CNN - widzowie zobaczą krótkie wypowiedzi prezesów czterech polskich spółek, podkreślających, jak istotną rolę odegrał polski rynek kapitałowy w rozwoju ich firmy. Będą to prezesi GPW, Grupy Lotos, PKO BP i PZU.
Oprócz spotu reklamowego kampania składać się będzie też z bannera, eksponowanego na stronach internetowych CNN. Pierwsza część kampanii rozpocznie się w piątek i potrwa trzy tygodnie. Początek drugiej, siedmiotygodniowej, zaplanowany został na wrzesień br. Spot zostanie wyemitowany 380 razy, a banner internetowy wyświetlony 2 mln razy - poinformowała GPW.