Graphic planuje debiut na NC
Agencja reklamowa Graphic zamierza na przełomie III i IV kwartału tego roku wejść na rynek New Connect. Spółka przeprowadziła emisję prywatną o wartości 1 mln zł - poinformowała Graphic w komunikacie prasowym.
- Środki pozyskane z prywatnej emisji przeznaczymy na zakup nowoczesnych urządzeń oraz na modernizację istniejących maszyn - powiedział, cytowany w komunikacie, Tomasz Mol, prezes Graphic.
Graphic zajmuje się reklamą zewnętrzną, systemami identyfikacji wizualnej, promocją marki i wizerunku. Na strukturę przychodów spółki składają się: druki wielkoformatowe i ich pochodne, sprzedaż materiałów do druku, konstrukcje stalowe, reklamy zewnętrzne oraz ich montaże, systemy identyfikacji wizualnej.
Graphic ma ponad 3,5 tys. klientów, zarówno wśród dużych podmiotów gospodarczych (galerie handlowe, banki), jak i drobnych odbiorców (restauracje, piekarnie).
W 2010 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 3,82 mln zł oraz zysk netto na poziomie 1 mln zł.
Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL