Grodno uruchamia nowy punkt sprzedaży w województwie mazowieckim

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Warszawie przy ulicy Modlińskiej.

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Warszawie przy ulicy Modlińskiej.

Nowy punkt został uruchomiony w ramach realizacji strategii spółki, która zakłada uruchomienie łącznie 5 punktów handlowych w roku obrotowym 2014/2015. Teraz spółka posiada 40 punktów sprzedaży w Polsce.

- Konsekwentnie zwiększamy zasięg naszej działalności poprzez uruchamianie nowych punktów dystrybucyjnych na terenie kraju. Już dziś nasza sieć sprzedaży jest jedną z najbardziej rozwiniętych w kraju. Punkt w Warszawie, obok uruchomionych od początku tego roku obrotowego punktów w Sosnowcu, Radomiu oraz Mińsku Mazowieckim, został otwarty w ramach realizacji naszej strategii. Zgodnie z nią w tym roku obrotowym planujemy uruchomić łącznie 5 punktów handlowych - powiedział Andrzej Jurczak, prezes Grodna SA.

Reklama

Giełdowa spółka posiada obecnie 40 punktów sprzedaży zlokalizowanych w kluczowych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Najintensywniej Grodno działa w województwie mazowieckim, gdzie od wielu lat jest liderem z 18 punktami dystrybucyjnymi. Punkty sprzedaży zaopatrywane są z nowoczesnego centrum magazynowego zlokalizowanego w Małopolu pod Warszawą.

Grodno SA

Grodno SA to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 130 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno. W ramach wartości dodanej dla klientów, spółka świadczy specjalistyczne usługi doradztwa i audytów energetycznych i oświetleniowych oraz usługi z obszaru projektów fotowoltaicznych. Klientami spółki są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysł (służby utrzymania ruchu, firmy z branży przemysłowej), dystrybucją (hurtownie i sklepy), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele), jak i klienci detaliczni.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: grodno | punkt | Warszawa | mazowieckie | spółka | punkty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »