Grupa CCC stawia na eobuwie.pl

Grupa CCC przedstawiła zaktualizowaną strategię z perspektywą 2025 roku. W planach jest potrojenie przychodów oraz dalszy wzrost sprzedaży online. Żółtą koszulkę lidera wśród szyldów Grupy przywdzieje marka eobuwie.pl.

Zmiana zachowań konsumenckich, którą przyspieszyła pandemia koronawirusa, pcha marki modowe do aktualizowania strategii i podążania co raz bardziej wymagającym klientem. Zaktualizowaną strategię z perspektywą 2025 roku przedstawiła też Grupa CCC, właściciel marek: CCC, eobuwie.pl, Modivo, HalfPrice oraz DeeZee.

W 2025 roku udział sprzedaży online Grupy ma wynieść co najmniej 60 proc. - Zakładamy, że jest to cel konserwatywny. Minione lata pokazały nam, że klienci coraz chętniej kupują online. Wracamy do normalności, nasze sklepy są otwarte, a konsumenci nie przestają kupować on-line. Dlatego mocno inwestujemy w ten kanał, w aplikacje mobilne, wprowadzamy kolejne witryny i stale powiększamy ofertę produktową on-line - przekonywał podczas prezentacji strategii prezes zarządu Grupy CCC Marcin Czyczerski.

Reklama

W 2025 roku Grupa zamierza osiągnąć skonsolidowaną rentowność EBITDA powyżej 12 proc. W planach jest również trzykrotne zwiększenie rocznych przychodów Grupy w stosunku do roku kończącego się 31 października 2021 oraz udział przychodów z nowych kategorii produktowych poza obuwiem na poziomie co najmniej jednej trzeciej. - Zaczęliśmy od butów i akcesoriów. Teraz jesteśmy w fazie silnej ekspansji w odzież, a w kolejce są kolejne kategorie lajfstajlowe - podkreślił Karol Półtorak, wiceprezes zarządu ds. Strategii i Rozwoju Grupy CCC. Punktem odniesienia dla Grupy ma być przede wszystkim poziom satysfakcji klienta.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Biznes pod szyldem CCC w 2025 roku ma odpowiadać za 25-30 proc. sprzedaży całej Grupy, co oznacza, że marka ta nie będzie już dominować w przychodach Grupy. W planach jest za to umacnianie pozycji eobuwie.pl jako lidera sprzedaży internetowej obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Za cztery lata przychody z szyldu mają stanowić około 30-35 proc. biznesu Grupy, co przekłada się na ok. 7 mld złotych wpływów. Pomóc ma w tym przyspieszenie wzrostu marki za granicą. Spoza Polski ma pochodzić ponad 80 proc. przychodów ebuwie.pl. Strategia zakłada również, że w 2025 roku ok. 40 proc. dostaw będzie trafiać od klienta następnego dnia, zaś oferta obuwa zostanie podwojona.

Dominika Pietrzyk

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »