Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię

Grupa Multimedia Polska ogłosiła strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. W ramach nowej strategii spółka rozpoczyna sprzedaż gazu - to kolejny produkt po internecie LTE, telefonii komórkowej, ubezpieczeniach i energii elektrycznej, który umożliwi rozszerzanie sprzedaży poza własną sieć telekomunikacyjną. Tym samym, z oferty Multimedia mogą już korzystać mieszkańcy oraz MŚP na terenie całego kraju.

Grupa Multimedia Polska ogłosiła strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. W ramach nowej strategii spółka rozpoczyna sprzedaż gazu - to kolejny produkt po internecie LTE, telefonii komórkowej, ubezpieczeniach  i energii elektrycznej, który umożliwi rozszerzanie sprzedaży poza własną sieć telekomunikacyjną. Tym samym, z oferty Multimedia mogą już korzystać mieszkańcy oraz MŚP na terenie całego kraju.

- Zawsze wiedzieliśmy, że klienci potrzebują od swojego dostawcy pakietów usług i prostych zasad sprzedaży. Pracowaliśmy nad tym i dziś mamy dobrą wiadomość dla rynku. Do naszego podstawowego portfolio usług telekomunikacyjnych w wersji mobilnej dołączyliśmy ubezpieczenia i ofertę dual-fuel, czyli prąd i gaz. Tym samym, w całej Polsce dostępna jest kompleksowa oferta usług dla domu. Wiemy jak trudne jest wprowadzanie nowych produktów, ale wiemy również, że jest to jedyny właściwy kierunek rozwoju - mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska.

Oferta dual-fuel od Multimedia

Klient, który zmieni sprzedawcę gazu na Multimedia, zyskuje 10 proc. oszczędności w stosunku do dotychczasowych opłat oraz 3-letnią ochronę przed podwyżką cen. Będzie miał także możliwość obniżenia stawek w trakcie trwania umowy - w przypadku gdy cena za gaz w taryfie Multimedia będzie niższa od jego obecnej ceny. Proces zmiany sprzedawcy następuje automatycznie - bez zmiany instalacji, licznika czy przerw w dostawie, a klient nadal otrzymuje jedną fakturę za prąd i gaz. Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, MŚP, jak i duże firmy.

Reklama

- Naszym celem jest konsekwentne rozszerzanie skali biznesu i jeszcze lepsze wykorzystanie kompetencji oraz potencjału sprzedażowego, który posiadamy. Dlatego po skutecznym wprowadzeniu do sprzedaży energii elektrycznej, jako pierwsza firma telekomunikacyjna, uruchamiamy ogólnopolską ofertę dual-fuel. Mimo formalnego uwolnienia rynku gazowego w Polsce jesteśmy wciąż na początku drogi. Doświadczenia zachodnie pokazują jednak, że obraliśmy właściwy kierunek. Już średnio co drugi klient zmieniający sprzedawcę prądu wybiera Multimedia .Wierzę, że równie skutecznie zachęcimy klientów do zakupu gazu - mówi Rogowski.

Kompleksowa oferta - "Multimedia. Tym żyje Twój dom"

Multimedia promuje nową ofertę kompleksowego pakietu usług dla klientów w całej Polsce. Wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz smsy za 1 zł miesięcznie przez rok. Możliwe jest również przeniesienie swojego dotychczasowego numeru telefonu do Multimedia.

Odświeżony wizerunek w ogólnopolskiej telewizyjnej kampanii reklamowej

- Nowa strategia wymaga nowego języka i nowych narzędzi komunikacyjnych. Dlatego też 21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło - Multimedia. Tym żyje Twój dom - które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług - mówi Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu.

Za strategię komunikacji oraz ideę kreatywną nowej platformy odpowiada PZL. Za produkcję - Prime Time. Postprodukcję oraz animację postaci zrealizował Human Ark, za reżyserię animacji odpowiadał Kamil Polak. Udźwiękowienie powierzono HALO. Media zaplanował Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Media Mocni i Grupa Unity. Za identyfikację wizualną odpowiada White Cat Studio.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowa strategia Grupy PZU | Multimedia Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »