Grupa Nokaut chce pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto
Grupa Nokaut, spółka zajmująca się działalnością na rynku e-commerce, planuje pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto. Środki te spółka zamierza przeznaczyć m.in. na nabycie serwisów Skąpiec.pl i Opineo.pl, zakup nowego oprogramowania i dalszą ekspansję rynkową - wynika z prospektu emisyjnego spółki.
Oferta publiczna obejmie 899.500 akcji serii A oraz 1.700.000 akcji serii C.
Wpływy brutto z emisji akcji serii C zostały oszacowane w przedziale pomiędzy 37,5 a 52,5 mln zł, natomiast wpływy netto w przedziale pomiędzy 35 a 50 mln zł. Wpływy z emisji akcji serii C netto zostały obliczone poprzez odjęcie od zaplanowanej kwoty wpływów z emisji brutto szacowanych kosztów przeprowadzenia oferty.
W sumie do obrotu trafi 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B, 1.700.000 akcji serii C oraz 1.700.000 PDA serii C.
Cena emisyjna akcji serii C oraz cena sprzedaży akcji serii A zostaną ustalone w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu, odpowiednio przez zarząd emitenta i wprowadzających oraz na podstawie rekomendacji oferującego. Cena emisyjna i cena sprzedaży będą równe i jednakowe dla obu transz.
Środki pozyskane z oferty publicznej spółka chce przeznaczyć na zakup serwisów internetowych Skąpiec.pl oraz Opineo.pl. Na ten cel spółka chce przeznaczyć ok. 10-12 mln zł pozyskanych z emisji akcji C.
Grupa Nokaut zamierza również przeznaczyć 18-26 mln zł na zakup nowego oprogramowania, potrzebnego dla modernizacji m.in. porównywarki cen, systemu płatności elektronicznych, dalszego rozwoju serwisu sklepyfirmowe.pl i integracji wewnętrznej.
Pozostałymi celami emisji podanymi w prospekcie emisyjnym spółki są: ekspansja rynkowa (w tym ekspansja zagraniczna oraz budowa marki spółki), na którą spółka planuje przeznaczyć 4-7 mln zł oraz War-chest, na który spółka planuje przeznaczyć 1-2 mln zł.
Oferującym jest Dom Maklerski BZ WBK.
Grupa Nokaut działa na rynku e-commerce. Prowadzi między innymi internetową porównywarkę cen Nokaut.pl, którą każdego miesiąca odwiedza ponad 2,5 miliona użytkowników.
Spółka prowadzi ponadto zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl - narzędzie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl oraz sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni).
Poniżej przedstawiamy harmonogram oferty publicznej spółki Grupa Nokaut, działającej na rynku e-commerce, która prowadzi m.in. internetową porównywarkę cen Nokaut.pl.
Oferta publiczna obejmie 899.500 akcji serii A oraz 1.700.000 akcji serii C.
W sumie do obrotu trafi 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B, 1.700.000 akcji serii C oraz 1.700.000 PDA serii C.
Oferującym jest Dom Maklerski BZ WBK.
od 29 listopada 2011 - rozpoczęcie oferty publicznej;
do 6 grudnia 2011 roku, do godz. 8:00 - podanie do publicznej wiadomości przedziału cenowego;
6-8 grudnia 2011 roku, przy czym ostatniego dnia do godz. 15.00 - proces budowania księgi popytu;
6-8 grudnia 2011 roku - przyjmowanie zapisów w transzy detalicznej;
do 9 grudnia 2011 roku, do godz. 9.00 - ustalenie i podanie do publicznej wiadomości ceny emisyjnej i ceny sprzedaży, ustalenie i podanie do publicznej wiadomości ostatecznej liczby akcji oferowanych oraz oferowanych w poszczególnych transzach;
9-14 grudnia 2011 roku przyjmowanie zapisów w transzy dużych inwestorów;
do 16 grudnia 2011 roku przydział akcji oferowanych.