Reklama

Grupa R22 zanotowała rekordowe przychody

Notowana na GPW grupa technologiczna R22 wypracowała w listopadzie 5,7 mln zł przychodów w segmencie omnichannel communication. Spółka osiągnęła rekordowy wynik, który jest wyższy o około 25 proc. niż średnie miesięczne przychody w pierwszym kwartale 2018/2019 roku finansowego. Bardzo dobra sprzedaż segmentu to skutek efektywnego wykorzystania rosnącego rynku e-commerce oraz wzmożonego sezonu sprzedażowego w całym handlu.

W segmencie omnichannel communication grupa R22 oferuje usługi i narzędzia z zakresu marketing automation, e-mail marketing oraz platformy masowej komunikacji transakcyjnej i marketingowej e mail/mobile/SMS.

Reklama

- Osiągnięte w listopadzie rekordowe przychody segmentu omnichannel communication to przede wszystkim efekt wzrostu ARPU, który korzystnie wpływa na osiągane marże. Wykorzystujemy sprzyjające trendy rynkowe i konsekwentnie powiększamy realizowaną sprzedaż. - mówi Jakub Dwernicki, prezes R22.

Wzrost ARPU wynika głównie ze zwiększenia wolumenu wysłanych komunikatów transakcyjnych i marketingowych. Skok sprzedaży to również efekt konsekwentnego, organicznego wzrostu liczby klientów w tym segmencie.

- Segment omnichannel communication R22 ma wysoką ekspozycję na dynamicznie rosnący sektor handlu, w szczególności e-commerce. Choć z naszych usług korzystają przedstawiciele różnych branż, to właśnie firmy sprzedające przez Internet najczęściej komunikują się z klientami wykorzystując nowoczesne narzędzia. Skutecznie wykorzystujemy ten trend, czego potwierdzeniem jest dynamika wzrostu powyżej średniej rynkowej i rekordowe przychody w samym listopadzie. - komentuje Jakub Dwernicki.

Grupa R22 oferuje kompleksowe usługi w zakresie obecności firm w Internecie, integracji i automatyzacji kanałów komunikacji z użytkownikami oraz prowadzenia procesu marketingu i sprzedaży. Strategia Grupy zakłada m.in. dalszy rozwój usług oferowanych w modelu SaaS oraz tworzenie nowych produktów dla firm wykorzystujących Internet i komunikację elektroniczną do budowania i prowadzenia relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami.

- Konsekwentnie realizujemy strategię budowy silnego podmiotu wspierającego obecność firm w Internecie i ich komunikację z klientami. Skutecznie rozwijamy działalność w każdym z obszarów, dzięki czemu w październiku osiągnęliśmy rekordową sprzedaż w segmencie hostingu, a teraz powtórzyliśmy to w omnichannel communication. Chcemy dalej kontynuować ten trend dzięki pozyskiwaniu nowych klientów i wykorzystaniu rosnącego rynku e-commerce. - dodaje Jakub Dwernicki, prezes R22.

Dzięki zrealizowanych w ostatnich miesiącach inwestycjom Grupa rozbudowała swoje kompetencje w obszarze marketing automation (User.com) oraz mobile (Appchance). User.com to platforma pozwalająca na prowadzenie zautomatyzowanej i spersonalizowanej komunikacji oraz integracje w jednym miejscu różnych kanałów komunikacji. W konsekwencji firmy mogą lepiej dostosować procesy sprzedażowe do oczekiwań odbiorców i podnieść ich efektywność.

Grupa R22 to dynamicznie rosnący holding spółek technologicznych, wspierających klientów w zakresie obecności w Internecie, wielokanałowej komunikacji i prowadzenia procesu sprzedaży. W skład Grupy wchodzą firmy oferujące: usługi hostingowe, sprzedaż domen i usług dodatkowych, usługi omnichannel communication automatyzujące komunikację e-mail, SMS i mobile z użytkownikami i klientami, narzędzia marketing automation oraz usługi telekomunikacyjne. Grupa koncentruje się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service), prowadząc działalność w ramach całego łańcucha wartości - od tworzenia własnych rozwiązań, przez ich utrzymanie od strony technologicznej, po kompleksową sprzedaż i obsługę klienta.

mzb

Dowiedz się więcej na temat: rekordowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »