INDATA Software SA - liczy się biznes
Zmierzająca na rynek główny GPW spółka INDATA Software SA jest aktywna nie tylko na rynku przejęć, ale przede wszystkim realizuje zadania biznesowe. Starannie dobrane kompetencje oraz zintegrowana oferta tworzącą unikalny zestaw usług pozwalający skutecznie wspierać i budować przewagę konkurencyjną.
Taką przewagę daje połączenie usług agencji interaktywnej z usługami programistycznymi. Zwłaszcza ten drugi segment działalności stwarza możliwości rozszerzania ekspansji rynkowej. Spółka specjalizuje się bowiem w budowie dedykowanych rozwiązań informatycznych, wykonywanych na konkretne zamówienie klienta oferując dodatkowo kompleksową usługę wsparcia procedury ubiegania się o dofinansowanie ze środków unijnych.
"Aktualnie realizujemy kilka takich projektów" - mówi Grzegorz Czapla, prezes zarządu INDATA Software S.A. - "Są to bardzo ambitne i intratne kontrakty, jak chociażby projekt dla firmy z branży finansowej, który ma wartość 1 miliona złotych, polegający na kompleksowej budowie platformy b2b" - dodaje Czapla
W ten sposób INDATA Software S.A. realizuje strategię, która zakłada znalezienie się przez Spółkę w gronie 25 największych wśród firm IT pod względem wartości zysku netto. Na bazie wyników finansowych za 2012 r. wg rankingu Computerworld Top 200 w edycji 2013 Spółka pod względem zysku netto uplasowała się w pierwszej 50. Na rok 2014 Spółka zakłada wejść do grupy pierwszej 40 podmiotów działających na rynku IT wg niniejszego rankingu.
INDATA Software S.A. to specjalistyczny software house zintegrowany z agencją interaktywną. Spółka realizuje szeroki zakres usług informatycznych obejmujący m.in. budowę aplikacji dedykowanych, portali internetowych oraz consulting informatyczny. Działalność związana z kompleksową realizacją dedykowanych kampanii marketingowych koncentruje się na planowaniu strategii marketingowej, emisji form reklamowych, projektowaniu kreacji graficznych i treści reklamowych, a także wykonywaniu aplikacji marketingowych. Istotnym elementem wyróżniającym Spółkę na tle podmiotów świadczących usługi reklamowe w internecie jest połączenie bogatych kompetencji agencji interaktywnej z informatycznymi.
Spółka współpracuje z szeregiem firm mediowych i posiada w portfolio około 110 klientów z sektora dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
INDATA Software należy do wiodących dostawców integrujących usługi agencji interaktywnej i informatyczne na rynku polskim. Poprzez wzrost organiczny oraz aktywnie prowadzone działania akwizycyjne uzyskuje dynamiczny wzrost skali działalności.
opr MZB