InPost rozbudowuje sieć POK dla e-commerce
InPost - wiodący prywatny operator pocztowy w Polsce - rozbudowuje infrastrukturę Punktów Obsługi Klienta na terenie całej Polski, aby w pełni przystosować ją dla usług dedykowanych e-commerce.
W nowej sieci POK będzie można łatwo i tanio nadać list, przesyłkę do Paczkomatów® InPost i Kuriera InPost oraz odebrać paczkę. Nowym Managerem Pionu Rozwoju Sieci odpowiedzialnym za rozbudowę i standaryzację POK został Wiesław Tkaczuk, ekspert ds. zarządzania z doświadczeniem zdobytym w największych polskich firmach.
- Konsekwentnie budujemy naszą pozycję w sektorze usług dla e-commerce. Obecnie rozszerzamy naszą sieć POK-ów tak, by przystosować ją również do nadawania listów, przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na włączenie do naszego zespołu doświadczonego managera - Wiesława Tkaczuka, którego wiedza oraz wieloletnia praktyka w zarządzaniu i wdrażaniu strategii operacyjnych będą dla naszej firmy istotną wartością dodaną - powiedział Sebastian Anioł, prezes Grupy InPost.
Wiesław Tkaczuk posiada ponad 24-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami oraz w kształtowaniu i realizacji strategii dynamicznego rozwoju firm. Wcześniej współpracował m.in. ze spółkami z grupy Kolporter - jako Prezes Zarządu Kolporter Promocja Sp. z o.o. przeprowadził jej restrukturyzację. Natomiast jako Prokurent Dyrektor Pionu Marketingu i Pionu Sieci Własnej Kolporter S.A. odpowiedzialny był za rozwój detalicznej sieci dystrybucji prasy oraz za budowę sieci własnej. Doświadczenie w branży usług kurierskich zdobywał w latach 2011-2014 jako Prezes Zarządu K-EX sp. z o.o. - w tym okresie spółka potroiła liczbę przewożonych przesyłek i wdrożyła szereg innowacyjnych projektów, m.in. internetową platformę sprzedaży usług kurierskich PewnaPaczka.pl., system operacyjny Koltrak, a także projekt nadań i odbiorów przesyłek w salonikach prasowych Kolportera.
Opr. KM
Sprawdź: PROGRAM PIT 2015