InPost wprowadza ubezpieczenie

InPost - największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl - w trosce o bezpieczeństwo nadawanej korespondencji wprowadził możliwość ubezpieczenia przesyłek.

InPost - największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl - w trosce o bezpieczeństwo nadawanej korespondencji wprowadził możliwość ubezpieczenia przesyłek.

Usługa skierowana jest do klientów wysyłających wartościowe listy polecone ekspresowe i paczki. Najnowsza propozycja InPost obowiązuje na terenie całego kraju, we wszystkich Punktach Obsługi Klienta oraz oddziałach InPost i można z niej korzystać od początku lipca 2008.

InPost gwarantuje klientom - w przypadku zniszczenie, uszkodzenia lub utraty ubezpieczonej przesyłki - zwrot kosztów w wysokości określonej w regulaminie usług. Zgodnie z aktualnym cennikiem przesyłkę można ubezpieczyć do kwoty 500 lub 1000 zł, w zależności od jej wartości, dopłacając do ceny właściwego listu lub paczki odpowiednio 2 lub 3 zł. Ubezpieczenie przesyłek obowiązuje od momentu nadania korespondencji do chwili jej skutecznego doręczenia do odbiorcy, podczas przewozu środkami transportu InPost.

Reklama

Nowa usługa jest elementem naszej strategii rozwojowej, która zakłada zwiększanie konkurencyjności InPost na rynku usług pocztowych. Ubezpieczenie przesyłek - obok śledzenia listów przez Internet, telefon komórkowy czy nadajniki GPS - jest dodatkowym gwarantem bezpieczeństwa korespondencji nadawanej przez InPost. Dzięki takim usługom zarówno my, jak i nasi klienci, mamy możliwość stałego monitorowania drogi, jaką przemierzają przesyłki. Chcemy jednocześnie zwrócić uwagę wszystkim nadawcom na dobór odpowiedniego sposobu wysyłania wartościowych przedmiotów ? w tym celu najlepiej skorzystać z opcji listu poleconego ekspresowego lub paczki ekspresowej, dodatkowo z uwzględnieniem możliwości ich ubezpieczenia - powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

InPost, zgodnie z przyjętym kierunkiem rozwoju, intensyfikuje działania handlowe na rynku ogólnopolskim przez systematyczne zawieranie nowych strategicznych umów i dynamiczny rozwój sieci obsługi klienta. W 2007 roku firma podwoiła liczbę obsługiwanych miast, która wzrosła z 73 do 158. Poszerzony został także pakiet oferowanych produktów i usług. Ponadto, InPost prowadzi kampanię informującą o konieczności wymiany skrzynek pocztowych na euroskrzynki. W jej ramach spółka uczestniczy w przetargach na sprzedaż i montaż nowych skrzynek w spółdzielniach mieszkaniowych. Dodatkowo, latem 2007 roku InPost rozpoczął także świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych w ramach spółki InPost Finanse, stanowiącej dopełnienie prowadzonej działalności pocztowej.

W ramach usprawniania i unowocześniania procesów logistycznych w grudniu 2007 roku InPost wdrożył system śledzenia przesyłek. Jest to pierwsza w Polsce usługa pozwalająca kontrolować on-line - za pośrednictwem strony www.inpost.pl - proces doręczania listów.

Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponowała paletą 15 produktów z branży pocztowej, rozpocznie także świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czy usługi ukierunkowane na e-handel.

Docelowo, dzięki połączeniu zakresu usług pocztowych i pośrednictwa finansowego, klient indywidualny będzie miał możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp. również w miejscu zamieszkania korzystając z usług listonosza.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: ubezpieczenie | InPost | bezpieczeństwo | Paczki | ubezpieczenia | ubezpieczony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »