Już w ten weekend Bank BNP Paribas ujednolici systemy informatyczne

Od 9 do 11 listopada 2019 r. Bank BNP Paribas przeprowadzi ostatni etap przejęcia podstawowej działalności Raiffeisen Bank Polska. Oznacza to, że wszystkie produkty i usługi klientów dawnego Raiffeisen Bank Polska, prowadzone w systemach bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych zostaną przeniesione do docelowych systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnych Banku BNP Paribas. Ujednolicenie systemów bankowych zapewni nie tylko efektywniejsze, ale i ich bezpieczniejsze funkcjonowanie.

Na czas niezbędnych prac technicznych ograniczony będzie dostęp do niektórych usług, w szczególności bankowości internetowej. Transakcje kartami płatniczymi - zarówno płatności w sklepach, jak i wypłaty z bankomatów - będą obsługiwane na bieżąco. Z uwagi na ograniczenie pracy oddziałów i bankowości elektronicznej, rekomendujemy, by zlecenia przelewów do ZUS dokonać odpowiednio wcześniej, najlepiej do 8 listopada.

Przypominamy, że szczegóły dotyczące kluczowych informacji na temat połączenia operacyjnego, klienci znajdą na stronie Banku pod linkami:

* klienci dawnego Raiffeisen Bank Polska - https://www.bnpparibas.pl/info-migracja/klient-indywidualny

Reklama

* klienci Banku BNP Paribas - https://www.bnpparibas.pl/info-przerwa

Ważne informacje dla klientów:

* Oddziały banku - w piątek 8 listopada br. placówki banku będą zamknięte od godz. 13.00.

* Ostatnia sesja płatnicza Elixir będzie realizowana następująco: sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast sesja wychodząca do godz. 15.00.

* Od piątku 8 listopada od godz. 15.00 nie będzie możliwości zalogowania do systemów Online, Online Biznes, Dealer, Broker, aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel i Mobilny Broker Mobile Biznes.

* Od piątku 8 listopada od godz. 22.00 nie będzie możliwości zalogowania do systemów GOonline, Pl@net i aplikacji mobilnej Gomobile, Biznes Pl@net oraz BGŻ Optima.

* Nie będzie można realizować płatności internetowych w powyższych systemach.

* Płatności bezgotówkowe kartami płatniczymi będą w pełni dostępne.

** Transakcje BLIK i Pay-by-link nie będą dostępne od piątku 8 listopada od momentu wyłączenia systemów elektronicznych (od godz. 15.00) dla klientów dawnego Raiffeisen Bank Polska i od 22.00 dla klientów Banku BNP Paribas.

* Transakcje internetowe poza systemami Online, Dealer, Broker, Pl@net, GOonline, aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel, Mobilny Broker i GOmobile dokonywane kartami Banku będą realizowane jak na co dzień.

* Podczas długiego weekendu migracyjnego nie będzie możliwości dodania / usunięcia karty płatniczej do usługi Apple Pay, Google Pay, transakcje realizowane z wykorzystaniem tych usług będą realizowane normalnie.

* Ograniczona zostanie funkcjonalność infolinii - klient nie zrealizuje operacji na rachunku, ale możliwe będzie zablokowanie karty i uzyskanie informacji o ofercie.

* Podczas długiego weekendu nie będzie możliwości sprawdzenia w bankomatach salda dostępnego na rachunku lub karcie.

Klienci w celu uzyskania szczegółowych informacji mogą skorzystać centrum telefonicznego, dostępnego pod numerem 801 321 123 lub +48 22 134 00 00 (dla połączeń z zagranicy) - koszt połączenia według stawek operatora.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Ujednolicenie systemów bankowych zapewni nie tylko efektywniejsze, ale i ich bezpieczniejsze funkcjonowanie. Bank BNP Paribas zwraca szczególną uwagę, by jak zawsze, zachować ostrożność i nie reagować np. na e-maile czy SMS-y, zachęcające m.in. do podawania danych logowania do systemów bankowych. Bank nigdy nie wysyła do klientów korespondencji elektronicznej, w której prosi o podanie danych potrzebnych do logowania czy przekazywania haseł autoryzacyjnych do transakcji.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »