KNF zatwierdziła prospekt Labo Print

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła 25 listopada prospekt emisyjny Labo Print SA, poznańskiej firmy specjalizującej się w cyfrowym druku wielkoformatowym. Władze Labo Print SA oczekują, że do debiutu na GPW dojdzie do końca tego roku.

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła 25 listopada prospekt emisyjny Labo Print SA, poznańskiej firmy specjalizującej się w cyfrowym druku wielkoformatowym. Władze Labo Print SA oczekują, że do debiutu na GPW dojdzie do końca tego roku.

Decyzja Komisji Nadzoru Finansowego pozwoli na przeniesienie notowań Labo Print SA z rynku alternatywnego na rynek regulowany. Przenosinom nie będzie towarzyszyła oferta sprzedaży akcji. - Cieszymy się z decyzji Komisji Nadzoru Finansowego. Przejście naszej Spółki na główny parkiet GPW pozwoli wzmocnić wizerunek, zwiększy rozpoznawalność naszego biznesu na rynku kapitałowym oraz stworzy szansę na pozyskanie nowych inwestorów, którzy obecnie nie mogą inwestować na rynku alternatywnym - powiedział Krzysztof Fryc, Prezes Zarządu Labo Print SA Spółka będzie mogła teraz złożyć wniosek do GPW o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym. - Chcielibyśmy znaleźć się na głównym parkiecie warszawskiej giełdy jak najszybciej. Liczymy, że będzie to możliwe jeszcze do końca tego roku - zapowiada Krzysztof Fryc.

Reklama

Labo Print SA jest notowane na NewConnect od lutego 2014 r. W czerwcu 2015 r. akcjonariusze Spółki zadecydowali o zmianie rynku notowań na rynek główny GPW. W październiku 2015 r. Spółka złożyła prospekt w KNF.

Labo Print SA jest jednym z wiodących dostawców druku wielkoformatowego w Polsce. Marka firmy, posiadającej dziesięcioletnie doświadczenie jest również bardzo dobrze rozpoznawalna na rynkach zagranicznych. Udział eksportu w sprzedaży spółki to ponad 80 proc., z czego główna część przypada na kraje Unii Europejskiej. Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu, gdzie również zlokalizowana jest drukarnia z nowoczesnym parkiem maszynowym.

- - - - -

Labo Print to europejski dostawca cyfrowego druku na bardzo szerokiej gamie podłoży, m.in. winylowych siatkach, banerach, folii, materiałach płaskich, np. pleksi, PCV, aluminium i tekturze, oraz różnego rodzaju tkaninach. Drukarnia oferuje również wiele gotowych produktów w zakresie systemów techniki reklamowej, wykonanych wraz z wydrukami odpowiednimi do tych systemów, m.in. flagi plażowe, nośniki ekspozycyjne (roll-up, systemy ram do ekspozycji poliestrów, ścianki itp.). Klienci mają również możliwość zlecania pełnego wachlarza prac wykończeniowych oraz zakupu akcesoriów i produktów dodatkowych do oferowanych materiałów drukowanych.

Labo Print specjalizuje się w druku opartym o technologię inkjet (druk atramentowy). Spółka systematycznie unowocześnia i rozbudowuje posiadany park maszynowy, opierając się wyłącznie na najnowszych urządzeniach, które kupuje często jako pierwszy podmiot w Polsce. Dzięki temu oferuje szeroki zakres najwyższej jakości druku w technologiach druku solwentowego, UV, termosublimacyjnego i ekologicznego lateksowego.

Labo Print dociera do podmiotów zlokalizowanych na terenie całej Polski oraz na kilku rynkach w Europie Zachodniej. Udział eksportu, głównie do krajów UE, przekracza 80 proc. Wśród klientów przeważają agencje reklamowe, w portfolio znajduje się również kilka większych podmiotów z innych branż.

Od 2013 roku, tj. roku przekształcenia wcześniejszej działalności w spółkę akcyjną, Labo Print systematycznie zwiększa przychody i wyniki finansowe.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Komisji Nadzoru Finansowego | prospekt emisyjny | KNF
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »