Kurs Comperii po debiucie na GPW spada o ponad 5,7 proc.
Kurs spółki Comperia po debiucie na rynku równoległym warszawskiej GPW o godzinie 9.21 spada o 5,74 proc. do 19,23 zł. Comperia jest 449. firmą notowaną na rynku głownym GPW.
W ramach oferty publicznej ostateczna liczba akcji oferowanych wyniosła 575 000 sztuk, z czego dla inwestorów instytucjonalnych przeznaczono 353 100 akcji, a dla inwestorów indywidualnych - 221 900 akcji. Cena emisyjna akcji serii F Comperii została ustalona na 20 zł.
Comperia jest spółką działającą w segmencie porównywarek produktów finansowych. W jej portfolio znajduje się sześć portali internetowych.
Strategia spółki zakłada rozwój ubezpieczeń w formule ROPO (research online, purchase offline), rozwój infrastruktury, uruchomienie nowych sekcji porównywanych produktów.
Od grudnia 2011 roku spółka była notowana na rynku NewConnect.