Libet zaprezentował katalog na 2014 rok
Rekordowa liczba nowości znalazła się w nowym katalogu produktów, który przedstawił wiodący producent kostki brukowej w Polsce Libet. Premierowa prezentacja połączona została z wernisażem prac studentów Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, którzy współpracowali z firmą projektując dla niej nowe produkty.
W katalogu na ten rok znalazło się ponad 50 nowych pozycji, przede wszystkim z wysokomarżowego segmentu premium. W ofercie po raz pierwszy pojawiły się nowe kategorie produktów, m.in. systemy ogrodzeniowe.
- Libet jeszcze nigdy nie wprowadził naraz tylu nowości. Chcemy dzięki nim jeszcze mocniej wyznaczać trendy i podnieść wyniki finansowe Spółki w rozpoczynającym się sezonie. To również kolejny krok mający zagwarantować zwiększenie udziału produktów Premium w ogólnej sprzedaży do 50 proc. na koniec 2015 roku - tłumaczy Thomas Lehmann, prezes Libet.
Wydany właśnie katalog składa się z ponad 230 stron, przedstawiających aktualną ofertę w ramach siedmiu zróżnicowanych linii produktowych firmy, rekomendacje architektów i deweloperów oraz krótkie porady dla wykonawców.
Uroczystej premierze katalogu towarzyszył wernisaż prac studentów Wydziału Architektury Wnętrz i Wzornictwa Katedry Wzornictwa Przemysłowego wrocławskiej ASP, będący owocem współpracy Libetu z uczelnią w ramach projektu Dolnośląskiej Sieci Wzornictwa Przemysłowego. Część zaprezentowanych podczas spotkania projektów produktów ma szansę znaleźć się w ofercie Libetu na następny sezon.
- W aktualnej ofercie znajdują się świetne produkty będące wynikiem współpracy m.in. z uznanymi architektami oraz Akademią Sztuk Pięknych w Krakowie. Od kilku lat szukamy w ten sposób inspiracji oraz nowatorskich pomysłów, które moglibyśmy zrealizować poszerzając naszą ofertę - wyjaśnia Maciej Pańczyk, kierownik Działu Badań i Rozwoju spółki.
W wydarzeniu, które odbyło się 7 marca, udział wzięło ok. 150 osób, w tym przedstawiciele dolnośląskich władz samorządowych, architekci, deweloperzy i władze uczelni.
- - - - -
Libet SA to wiodący na polskim rynku producent kostki brukowej oraz niekwestionowany lider w segmencie kostki brukowej Premium. Spółka prowadzi obecnie produkcję w 14 zakładach produkcyjnych na 24 liniach produkcyjnych. Łączne moce produkcyjne wszystkich ww. zakładów wynoszą ok. 14 mln m2 w skali roku (w przeliczeniu na kostkę standardową). Zakłady produkcyjne Libet S.A. wyróżniają się wysokim poziomem automatyzacji procesów produkcyjnych. Grupa prowadzi produkcję w oparciu o nowoczesne technologie, wysokiej jakości surowce oraz przy zachowaniu wyjątkowej dbałości o aspekty bezpieczeństwa pracy. Libet posiada również stabilną i zdywersyfikowaną sieć dystrybucji opartą przede wszystkim o najbardziej rozpoznawalną wśród producentów kostki brukowej w Polsce sieć Autoryzowanych Punktów Sprzedaży (APS). Spółka prowadzi także sprzedaż bezpośrednią skierowaną do firm zajmujących się budownictwem drogowym oraz do hurtowni i firm ogólnobudowlanych.
Opr. KM