LPP chce w 2023 r. zadebiutować na trzech nowych rynkach

Grupa LPP chce w 2023 r. zadebiutować na trzech nowych rynkach, otwierając sklepy własne marki Sinsay we Włoszech i Grecji oraz sklepy franczyzowe Reserved na Cyprze - podała spółka w komunikacie prasowym. LPP chce w tym roku obrotowym otworzyć ponad 500 nowych sklepów o łącznej powierzchni handlowej ok. 500 tys. m kw.

Spółka zamierza kontynuować rozwój sieci handlowej Reserved w Niemczech oraz Wielkiej Brytanii.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Spółka przewiduje również dalszy wzrost w kanale e-commerce, którego wartość sprzedaży na koniec bieżącego roku obrotowego powinna przekroczyć 5 mld zł.

Pomagajmy Ukrainie - Ty też możesz pomóc!

Reklama

"Sytuacja finansowa polskiej spółki odzieżowej pozostaje stabilna. Szacowane przychody LPP za rok obrotowy 2022/23, z wyłączeniem rynku ukraińskiego i rosyjskiego, wynieść mogą ponad 16 mld zł, co oznacza wzrost sprzedaży o 13 proc. rdr" - napisano w komunikacie.

LPP

14 530,0000 +200,0000 1,40% akt.: 18.11.2024, 13:58
  • Otwarcie 14 220,0000
  • Max 14 670,0000
  • Min 14 180,0000
  • Kurs odniesienia 14 330,0000
  • Suma wolumenu 1 253
  • Suma obrotów 18 133 320,00
  • Widełki dolne 12 800,0000
  • Widełki górne 15 640,0000
Zobacz również: CCC CDRL ESOTIQ
PAP
Dowiedz się więcej na temat: GK LPP SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »