M4B S.A. wchodzi na rynek afrykański

M4B S.A., dostawca rozwiązań IT dla branży Digital Signage, poinformował o zawarciu umowy partnerskiej z afrykańską firmą Progress Innovations Ltd. Spółka ta będzie budować systemy digital signage korzystając z oprogramowania WAVE, autorskiego systemu M4B S.A. Współpraca partnerska dotyczy wybranych krajów Unii Afrykańskiej: Ugandy, Kenii, Tanzanii, Ruandy oraz Południowego Sudanu.

M4B S.A., dostawca rozwiązań IT dla branży Digital Signage, poinformował o zawarciu umowy partnerskiej z afrykańską firmą Progress Innovations Ltd.  Spółka ta będzie budować systemy digital signage korzystając z oprogramowania WAVE, autorskiego systemu M4B S.A. Współpraca partnerska dotyczy wybranych krajów Unii Afrykańskiej: Ugandy, Kenii, Tanzanii, Ruandy oraz Południowego Sudanu.

Platforma WAVE Multimedia Everywhere opracowana przez M4B S.A. wdrażana będzie w placówkach sieci handlowych, banków, szkół oraz lokalach operatorów GSM. Współpraca obejmuje także szkolenia handlowe i techniczne dla personelu partnerskiej firmy. Pierwszy etap realizacji projektu ma zostać zakończony jeszcze w 2012 roku.

- Kontakt z Progress Innovations nawiązaliśmy podczas targów Digital Signage. Rozmowy trwały od października zeszłego roku. Nasz produkt bardzo zainteresował partnera. Jest to dla nas duże wyzwanie, jednakże rynek Afryki stwarza nam dalsze możliwości rozwoju - mówi Maciej Szczytkowski, wiceprezes zarządu M4B S.A. odpowiedzialny za projekty sprzedażowe.

Reklama

Tutaj sprawdzisz notowania spółki M4B S.A.

M4B S.A. jest wyspecjalizowaną firmą technologiczną, która projektuje i wdraża oprogramowanie dla rynku Digital Signage. Spółka oferuje autorskie, unikalne rozwiązanie technologiczne pod nazwą WAVE Multimedia Everywhere.

WAVE pozwala na dotarcie z przekazem informacyjnym nawet do kilku milionów osób, dzięki możliwości wyświetlania określonych treści za pośrednictwem rozproszonej sieci ekranów LCD, LED czy infokiosków. WAVE Multimedia Everywhere funkcjonuje w Krakowskim Banku Spółdzielczym, a także w sieci delikatesów "Piotr i Paweł", "Alma" i hipermarketach Tesco.

W 2010 roku spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji, której pozyskała 700 tys. złotych. Od 22 kwietnia 2011 r. M4B S.A. jest notowana na rynku NewConnect.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: digital signage | DIGITAL | wave
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »