M4B S.A. zawarł umowę z Eurobankiem

M4B S.A. (NewConnect: M4B) dostawca rozwiązań IT dla branży Digital Signage, 8 lutego br. zawarł umowę z Eurobankiem na realizację budowy sieci Digital Signage. Wartość kontraktu to 430 tys. zł.

M4B S.A. (NewConnect: M4B) dostawca rozwiązań IT dla branży Digital Signage, 8 lutego br. zawarł umowę z Eurobankiem na realizację budowy sieci Digital Signage. Wartość kontraktu to 430 tys. zł.

Projekt zakłada kilka możliwych etapów współpracy, z czego pierwszy obejmuje wdrożenie przez M4B S.A. systemu Digital Signage w 75 placówkach Eurobanku do końca trzeciego kwartału 2012 roku, oraz obsługę techniczną przez trzy lata.

Szczegóły zamówienia dotyczą wdrożenia w każdej placówce banku nośnika Digital Signage: monitora 42" wraz z playerem oraz nagłośnieniem.

Zarządzanie treścią będzie obsługiwane poprzez system WAVE Multimedia Everywhere - autorskie rozwiązanie M4B S.A.

WAVE pozwala na dotarcie z przekazem informacyjnym nawet do kilkuset tysięcy osób dzięki możliwości wyświetlania określonych treści, za pośrednictwem rozproszonej sieci ekranów LCD, LED i projektorów.

Reklama

Sprawdź bieżące notowania spółki M4B na stronach INTERIA.PL

- - - - -

M4B S.A. jest wyspecjalizowaną firmą technologiczną, która projektuje i wdraża oprogramowanie dla rynku Digital Signage. Spółka oferuje autorskie, unikalne rozwiązanie technologiczne pod nazwą WAVE Multimedia Everywhere.

WAVE Multimedia Everywhere z powodzeniem funkcjonuje w Krakowskim Banku Spółdzielczym, a także w sieci delikatesów "Piotr i Paweł", "Alma" i hipermarketach Tesco.

W 2010 roku spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji, z której pozyskała 700 tys. złotych.

Od 22 kwietnia 2011 r. M4B S.A. jest notowana na rynku NewConnect.

- - - - -

Digital Signage, digital out of home, digital merchandising, narrowcasting Digital signage jest często nazywany "cyfrowym wyjściem z domu" lub określany skrótem DOOH - Digital out-of-home. Niektóre firmy i organizacje używają określenia narrowcasting, digital merchandising. Jeden z elementów komunikacji cyfrowej. Światową organizacją opracowującą standardy dla digital signage jest m.in POPAI The Global Association for Marketing at-Retail. Pojęcie obejmuje zintegrowaną formę zarządzania systemem, w skład którego wchodzą wyświetlacze elektroniczne (cyfrowe znaki, infokioski), które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości (używane nośniki to LCD, LED, display plazma, obrazy z projektorów multimedialnych). Nośniki informacji (ekrany) określane są jako public displays (PD). Systemy digital signage, wykorzystywane są na lotniskach, punktach sprzedaży, sieciach usługowych (np. firmy turystyczne, nieruchomości, informacja miejska, dworce, centra handlowe itp.). (Wiki)

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: digital signage | DIGITAL | Eurobank | NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »