Reklama

Netmedia kontynuuje skup

Netmedia (GPW: NEM) rozpoczyna kolejny etap skupu akcji własnych. W okresie od 1 do 15 października planuje skupić do 1,8 mln akcji, dla których cena została ustalona na poziomie 3,6 zł za sztukę.

3-letni program skupu akcji własnych, którego realizacja ma dać spółce maksymalnie 24,9 proc. udziału w kapitale zakładowym został uchwalony podczas czerwcowego Walnego Zgromadzenia. We wcześniejszych transakcjach Netmedia skupiła już 1,2 mln akcji, a docelowo chce mieć do 3 mln papierów.

- Tak szybko rozpoczęty drugi etap skupu to efekt dobrego przyjęcia naszej lipcowej oferty, w której kupiliśmy 600 tysięcy akcji. Pozytywny odzew ze strony inwestorów przekonał nas do kontynuacji skupu w krótkim czasie od zamknięcia pierwszego etapu - komentuje Janusz Zapęcki, członek zarządu Netmedia SA.

Reklama

W ramach oferty realizowanej w lipcu poziom redukcji zapisów sięgnął 70 proc., co pozwoliło spółce oszacować poziom zainteresowania inwestorów zaproponowanymi warunkami sprzedaży posiadanych przez nich akcji.

- To była dla nas bardzo ważna informacja zwrotna od inwestorów oraz punkt odniesienia do kolejnych etapów realizacji programu skupu akcji własnych. Pozytywny odzew z rynku przekonał nas, że proponowana cena 3,6 zł za akcję jest dla naszych akcjonariuszy zadowalająca. Dlatego również drugi etap skupu realizujemy na takim samym poziomie cenowym - dodaje Janusz Zapęcki.

Zakończenie październikowego skupu na zakładanym poziomie 1,8 mln akcji pozwoli spółce w całości zrealizować uchwalony program. Akcje skupione z rynku mają zostać umorzone.

Sprawdź notowania spółki Netmedia na stronach INTERIA.PL

- - - - -

Netmedia SA od 2006 roku notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Netmedia działa w segmencie nowych technologii, specjalizuje się w e-commerce i nowatorskich systemach informatycznych. Działania grupy skoncentrowane są na rynku usług turystycznych, na którym obecna jest poprzez Grupę eTravel, tworzoną przez następujące spółki: Netmedia Bussines Travel (optymalizacja podróży służbowych), Marco Polo Travel (sprzedaż rejsów wycieczkowych) i StayPoland.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »