Netmedia kontynuuje skup
Netmedia (GPW: NEM) rozpoczyna kolejny etap skupu akcji własnych. W okresie od 1 do 15 października planuje skupić do 1,8 mln akcji, dla których cena została ustalona na poziomie 3,6 zł za sztukę.
3-letni program skupu akcji własnych, którego realizacja ma dać spółce maksymalnie 24,9 proc. udziału w kapitale zakładowym został uchwalony podczas czerwcowego Walnego Zgromadzenia. We wcześniejszych transakcjach Netmedia skupiła już 1,2 mln akcji, a docelowo chce mieć do 3 mln papierów.
- Tak szybko rozpoczęty drugi etap skupu to efekt dobrego przyjęcia naszej lipcowej oferty, w której kupiliśmy 600 tysięcy akcji. Pozytywny odzew ze strony inwestorów przekonał nas do kontynuacji skupu w krótkim czasie od zamknięcia pierwszego etapu - komentuje Janusz Zapęcki, członek zarządu Netmedia SA.
W ramach oferty realizowanej w lipcu poziom redukcji zapisów sięgnął 70 proc., co pozwoliło spółce oszacować poziom zainteresowania inwestorów zaproponowanymi warunkami sprzedaży posiadanych przez nich akcji.
- To była dla nas bardzo ważna informacja zwrotna od inwestorów oraz punkt odniesienia do kolejnych etapów realizacji programu skupu akcji własnych. Pozytywny odzew z rynku przekonał nas, że proponowana cena 3,6 zł za akcję jest dla naszych akcjonariuszy zadowalająca. Dlatego również drugi etap skupu realizujemy na takim samym poziomie cenowym - dodaje Janusz Zapęcki.
Zakończenie październikowego skupu na zakładanym poziomie 1,8 mln akcji pozwoli spółce w całości zrealizować uchwalony program. Akcje skupione z rynku mają zostać umorzone.
Sprawdź notowania spółki Netmedia na stronach INTERIA.PL
- - - - -
Netmedia SA od 2006 roku notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Netmedia działa w segmencie nowych technologii, specjalizuje się w e-commerce i nowatorskich systemach informatycznych. Działania grupy skoncentrowane są na rynku usług turystycznych, na którym obecna jest poprzez Grupę eTravel, tworzoną przez następujące spółki: Netmedia Bussines Travel (optymalizacja podróży służbowych), Marco Polo Travel (sprzedaż rejsów wycieczkowych) i StayPoland.
Opr. MD