Nowa umowa SIMPLE o wartości ponad 5 mln zł z Tramwajami Warszawskimi

Spółka SIMPLE podpisała kolejną w ostatnim okresie umowę na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego. Wartość kontraktu ze spółką Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. to 5,2 mln zł brutto.

Spółka SIMPLE podpisała kolejną w ostatnim okresie umowę na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego. Wartość kontraktu ze spółką Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. to 5,2 mln zł brutto.

Przedmiotem umowy jest dostawa i wdrożenie oprogramowania obejmującego obszar Kadrowo-Płacowy wraz z Portalem Pracowniczym oraz gwarancja wraz ze wsparciem pogwarancyjnym.

Dzięki temu projektowi Tramwaje Warszawskie, które dotychczas korzystały z rozwiązania SIMPLE.ERP w zakresie finansów i księgowości, kontrolingu, obrotu towarowego oraz rozliczenia zleceń napraw, będą mieć zapewnioną pełną obsługę wszystkich procesów zachodzących w organizacji w ramach jednego kompleksowego systemu informatycznego.

- Decyzja Tramwajów o powierzeniu tego projektu spółce SIMPLE dowodzi zaufania i jest najlepszym potwierdzeniem dostosowania naszego produktu do potrzeb organizacji zatrudniającej i zarządzającej kilkoma tysiącami osób. Dzięki wymianie obecnego rozwiązania wykorzystywanego w obszarze kadrowo-płacowym na system SIMPLE wraz z Portalem Pracowniczym, TW osiągną efekt synergii związany z korzystaniem z jednego zintegrowanego oprogramowania. - powiedział Rafał Wnorowski, prezes zarządu SIMPLE.

Reklama

Umowa z Tramwajami Warszawskimi to kolejny kontrakt zawarty w III kwartale i istotne wzmocnienie portfela zamówień. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Zarządu SIMPLE, spółka szykuje się również do podpisania następnych, nowych umów - w przeciągu ostatnich kilku dni jej oferta została uznana za najkorzystniejszą w kolejnych postępowaniach, których łączna kwota opiewa na dodatkowe kilka milionów.

- W ostatnich tygodniach wyraźnie zwiększyliśmy liczbę podpisanych umów. To potwierdzenie słuszności decyzji o reorganizacji sprzedaży na początku roku. Dzięki intensywnej pracy całego zespołu, tylko w ostatnich kilku tygodniach zawarliśmy umowy o łącznej wartości ponad 20 mln zł. Niezmiennie uczestniczymy w wielu postępowaniach i już wkrótce będziemy mogli informować o kolejnych sukcesach - dodał Rafał Wnorowski.

Poza Tramwajami Warszawskimi, na rozwiązanie SIMPLE zdecydował się również największy kolejowy przewoźnik w Polsce - POLREGIO (wcześniej Przewozy Regionalne), Koleje Mazowieckie czy Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice.

- Mamy już bardzo dobrą pozycję na rynku szkolnictwa wyższego, instytutów naukowo-badawczych oraz medycznym. W ramach realizowanej strategii sprzedaży stawiamy na rozwój i umocnienie pozycji także w innych branżach. W szczególności chcemy rozwijać się na rynku kolejowym i transportowym, a podpisanie umowy z Tramwajami Warszawskimi to kolejny duży sukces w tym zakresie - dodał Wnorowski.

SIMPLE na implementację rozwiązania ma czas do marca 2019 r. Zamówienie obejmuje również 5-letni okres świadczenia serwisu, gwarancji oraz zapewnienia wsparcia w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

- Usługi serwisowe są ważnym elementem każdego realizowanego projektu, zapewniającym m.in. utrzymywanie oprogramowania w ciągłej sprawności i zgodności względem zmieniających się przepisów prawa. Dodatkowo jako producent mamy możliwość bieżącego wprowadzania zmian oraz modyfikacji, wynikających z rozwoju klienta lub potrzeb względem system. Ukierunkowanie naszych specjalistów na zindywidualizowane potrzeby naszych partnerów, gwarantuje wysoką jakość realizowanych prac na każdym etapie projektu - dodaje Daniel Fryga, wiceprezes zarządu SIMPLE SA.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Simple SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »