One-2-One planuje debiut na GPW

Grupa One-2-One SA, zajmująca się nowymi technologiami w obszarze marketingu precyzyjnego, planuje na przełomie drugiego i trzeciego kwartału debiut na warszawskiej giełdzie. Z emisji chce pozyskać od 8 do 12 mln zł na akwizycje i rozwój projektów wewnętrznych - poinformowali w czwartek przedstawiciele One-2-One.

Grupa One-2-One SA, zajmująca się nowymi technologiami w obszarze marketingu precyzyjnego, planuje na przełomie drugiego i trzeciego kwartału debiut na warszawskiej giełdzie. Z emisji chce pozyskać od 8 do 12 mln zł na akwizycje i rozwój projektów wewnętrznych - poinformowali w czwartek przedstawiciele One-2-One.

"Do końca kwietnia złożymy prospekt do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, decyzji o zatwierdzeniu prospektu spodziewamy się w drugiej połowie czerwca, a debiut na giełdzie planujemy na przełomie drugiego i trzeciego kwartału" - powiedział na czwartkowej konferencji prasowej prezes One-2-One Tomasz Długiewicz.

Środki pozyskane w drodze emisji spółka chce przeznaczyć na akwizycje i rozwój dotychczasowej działalności.

"Z emisji chcemy pozyskać od 8 do 12 mln zł. Około 70 proc. tej kwoty planujemy przeznaczyć na rozbudowę grupy, a resztę na rozwój działów już istniejących w spółce oraz na finansowanie prac związanych z wprowadzeniem mobilnego podpisu elektronicznego" - powiedział Tomasz Długiewicz.

Reklama

"Już rozmawiamy o akwizycjach i chcielibyśmy jak najszybciej wykorzystać środki z giełdy. Jesteśmy zainteresowani spółkami w Czechach i na Słowacji, interesuje nas również kierunek wschodni, czyli Ukraina" - dodał Piotr Długiewicz, dyrektor zarządzający grupy One-2-One.

W skład grupy One-2-One wchodzi agencja marketingu mobilnego MobiJoy, spółka MobiTrust specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu technologii mobilnych, bezpieczeństwa informatycznego, oraz mobilnego podpisu elektronicznego oraz działająca na rynku niemieckim One-2-One GmbH. We wszystkich trzech spółkach One-2-One SA posiada większościowe udziały.

Sama spółka One-2-One SA specjalizuje się w dostarczaniu narzędzi do budowania relacji i nawiązywania interaktywnej komunikacji z klientami w oparciu o technologie mobilne, w szczególności SMS i MMS, oraz rozwiązania internetowe.

Obecnie największym akcjonariuszem One-2-One jest fundusz MCI, który posiada 50,01 proc. akcji. Pozostałymi właścicielami są zarząd i pracownicy, którzy posiadają 27,3 proc., oraz inni inwestorzy prywatni posiadający 22,69 proc. akcji.

Przedstawiciele One-2-One poinformowali, że emisja rozwodni kapitał spółki o około 20 proc. W prospekcie emisyjnym znajdzie się zapis, że dotychczasowi akcjonariusze w terminie roku od IPO nie będą mogli sprzedać akcji spółki po cenie niższej niż cena emisyjna + 25 proc.

W 2005 roku grupa One-2-One miała 9,2 mln zł przychodów, EBITDA wyniosła 985 tys. zł, a zysk netto 558 tys. zł. Prognoza na 2006 rok zakłada uzyskanie 17,6 mln zł przychodów, 2,05 mln zł zysku EBITDA i około 1,5 mln zł zysku netto.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: One-2-One SA | GPW | debiut | Nieplanowane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »