Orbis stawia na ibis Mega Brand
Grupa Hotelowa Orbis przywita wiosnę otwarciami 4 nowych hoteli ekonomicznych w Polsce. Od 16 kwietnia dostępne dla klientów są dwa hotele w Krakowie, zaś kompleks ibis i ibis budget powstający w Warszawie jest na finalnym etapie realizacji. Do użytku gości zostanie łącznie oddanych 635 pokoi. Wszystkie hotele odpowiadają założeniom projektu ibis Mega Brand.
Grupa Hotelowa Orbis we wrześniu zeszłego roku wprowadziła światową strategię działań grupy Accor, której celem jest dynamizacja marek ekonomicznych. W związku z tym ibis staje się marką dominującą - "Mega Brand" z trzema następującymi markami: ibis dalej pozostanie marką ibis, dawna marka all seasons zmienia się w ibis Styles, a w miejsce marki Etap powstaje
ibis budget. Od początku tego roku trwa proces, polegający na modernizacji, zmianie identyfikacji wizualnej, wprowadzeniu licznych udogodnień i usług, w tym wymianie wszystkich łóżek na nowe. Wszystkie działania mają wpłynąć na wzrost zadowolenia klientów, doskonalenie systemów dystrybucji oraz programu lojalnościowego.
W ramach nowej strategii, Christian Barbier objął stanowisko project managera dla ibis Mega Brand. Barbier jest od ponad siedmiu lat związany z firmą Accor, gdzie wcześniej pracował w hotelu ibis Poznań, a od 2008 roku pełnił rolę General Managera w hotelu Etap Katowice Centrum. - ibis Mega Brand to bardzo ambitne, międzynarodowe przedsięwzięcie. Hotele ekonomiczne mają przed sobą świetną perspektywę i w naszej ocenie ten segment z pewnością będzie się dynamicznie rozwijał w Polsce i na świecie - powiedział Christian Barbier.
Cztery nowe obiekty ibis i ibis budget są zlokalizowane w Warszawie i Krakowie. W kompleksie hotelowym ibis oraz ibis budget Warszawa Reduta klienci będą mieć do dyspozycji 333 pokoi, zaś w ibis oraz ibis budget Kraków Stare Miasto 302. Obiekty są usytuowane w strategicznych punktach miast, w Warszawie w pobliżu lotniska Okęcie i powstającego centrum biznesowo-handlowego, a w Krakowie przy Dworcu Głównym, niedaleko Starego Miasta. Nowe hotele oferują m.in. klimatyzowane pokoje wyposażone w łazienkę, sale konferencyjne, nowoczesną restaurację Oopen Pasta & Grill, całodobowy bar z przekąskami i bufet śniadaniowy.
W hotelu ibis i ibis budget Warszawa Reduta Dyrektorem Zarządzającym został Wojciech Kęsik, który z Grupą Hotelową Orbis związany jest od lutego 1993 roku. Swoją karierę zaczynał w hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin, w którym zajmował wiele stanowisk, począwszy od recepcjonisty, kierownika zmiany, kończąc na managerze hotelu. Wykorzystując doskonałe warunki rozwoju w firmie, Pan Wojciech awansował następnie na zastępcę dyrektora hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, potem pełnił obowiązki zastępcy dyrektora w hotelu ibis Warszawa Centrum, a także był dyrektorem ibis Katowice-Zabrze. Zarządzał hotelami ibis w Krakowie i Warszawie, a od 2008 roku pełnił obowiązki dyrektora generalnego w hotelu ibis Warszawa Centrum.
- Gdy w 2001 roku Grupa Accor zaczęła budowę hoteli z segmentu ekonomicznego, od razu zobaczyłem w tym potencjał i ogromną szansę na polskim rynku hotelarskim. Sieć hoteli ibis od początku umożliwiała pozyskanie wiedzy dotyczącej działalności całego hotelu, co w znacznym stopniu ułatwia rozwój kariery osobom znajdującym się na różnych szczeblach zawodowych w tej branży. Cieszę się, że firma po raz kolejny stawia przede mną nowe wyzwania - mówi Wojciech Kęsik.
W kompleksie ibis i ibis budget Kraków Stare Miasto na stanowisko Dyrektora Zarządzającego została powołana Małgorzata Kalinowska- Klimek. Swoją karierę rozpoczynała w 2001 w hotelu ibis Zabrze Katowice. Po dwóch latach została Asystentką Dyrektora ds. Kadrowo-Księgowych. Następnie przeniosła się do hotelu ibis Łódź, gdzie przez dwa lata pełniła obowiązki Zastępcy Dyrektora. W 2006 roku została Dyrektorem hotelu ibis Katowice-Zabrze, a później pełniła te obowiązki w hotelu ibis Kraków Centrum. "Ze względu na doskonałą lokalizację z nowym kompleksem
w Krakowie łączone są wielkie nadzieje i ambitne plany. Jestem przekonana, że oferta, która będzie kierowana do klientów spotka się z ich dużą aprobatą i zainteresowaniem"- powiedziała Małgorzata Kalinowska-Klimek.
- - - - - -
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis i Etap/ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 90 krajach, w których dysponuje 4 200 hotelami z ponad 500 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor - Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis styles, Etap Hotel/ibis budget, hotelF1 i Motel 6 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
Opr. KM
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi