Orzeł - Salon Opon sprzedał wszystkie akcje
Orzeł SA - Salon Opon - spółka działająca w branży oponiarskiej, zakończyła emisję akcji w trybie private placement, pozyskując od inwestorów 2,9 mln zł. W ramach emisji zostało objętych - przy kilkuprocentowej nadsubskrypcji - 1 265 000 sztuk akcji, co daje prawo do 24,98 proc. głosów w podniesionym kapitale spółki.
- Pomimo faktu, że na globalnych rynkach finansowych znów panuje niepokój, nasza emisja zakończyła się sukcesem a oferowane akcje sprzedały się w 100 proc. - komentuje Jacek Orzeł, Prezes Zarządu Orzeł SA. We wtorek 18 marca 2008 po uprzednim zebraniu podpisanych umów został dokonany formalny przydział akcji. Przychody spółki ze sprzedaży za rok 2007 wyniosły około 7 800 tys. zł co oznacza wzrost w porównaniu do roku 2006 o ponad 70 proc. Zysk netto w roku 2007 wyniósł ponad 550 tys. zł.
- Zakładamy, że dzięki pieniądzom pozyskanym z New Connect będziemy w stanie skokowo powiększyć skalę sprzedaży opon. W 2009 roku chcemy podnieść obroty do 20 mln zł, co oznacza, że nasze przychody powinny wzrosnąć prawie trzy razy w ciągu dwóch lat - mówi Jacek Orzeł, prezes zarządu Orzeł SA
Rolę autoryzowanego doradcy pełnił M&M Doradztwo Gospodarcze. Orzeł planuje debiut na New Connect w kwietniu 2008.
(opr. KM)