Otwarcie siedziby INTERSPORT Polska

Spółka INTERSPORT Polska otworzyła swoją nową siedzibę w Cholerzynie koło Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 Kraków-Katowice. Tym samym zakończyła pierwszą część procesu inwestycyjnego, obejmującego budowę własnego centrum biurowo-magazynowego.

Spółka INTERSPORT Polska otworzyła swoją nową siedzibę w Cholerzynie koło Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 Kraków-Katowice. Tym samym zakończyła pierwszą część procesu inwestycyjnego, obejmującego budowę własnego centrum biurowo-magazynowego.

Obecnie została oddana została do użytku część biurowa o powierzchni 1,8 tys. m2. Prowadzone są nadal prace przy budowie bazy magazynowej o powierzchni 2,5 tys. m2, wyposażonej w supernowoczesną automatykę i oprogramowanie. Własne zaplecze magazynowe pozwoli na szybszą realizację dostaw do sklepów oraz lepsze zarządzanie asortymentem i zapasami. Umożliwi także lepszą koordynację działań w systemie logistyki i zamówień. Na budowę hali magazynowej Spółka przeznaczy ok. 17 mln zł. Zostanie ona uruchomiona jesienią 2009 roku.

W związku z zakończeniem budowy części biurowej oraz zarejestrowaniem przez sąd zmiany w rejestrze sądowym, siedziba Spółki została zmieniona z Krakowa na Cholerzyn. Obecna siedziba INTERSPORT Polska mieści się pod adresem: Cholerzyn 382, 32-060 Liszki.

Reklama

Budowa własnego centrum biurowo-magazynowego wpisuje się w długoterminową strategię rozwoju INTERSPORT Polska. W ramach planów rozwoju sieci sklepów sportowych Spółka podpisała już umowy najmu w ośmiu miastach, w których do tej pory była nieobecna: Opolu, Częstochowie, Rzeszowie, Olsztynie, Gliwicach, Radomiu, Lublinie oraz Gorzowie Wielkopolskim. Ponadto prowadzone są negocjacje w sprawie kolejnych pięciu lokalizacji.

Z uwagi na obecną sytuacją gospodarczą planujemy w 2009 roku uruchomienie 4 salonów sportowych. Dalsze plany inwestycyjne uzależniamy od rozwoju gospodarczego w kolejnych latach - dodaje Artur Mikołajko.

INTERSPORT Polska S.A. jest liderem w sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach zlokalizowanych w wybranych, prestiżowych centrach handlowych dużych miast. Obecnie INTERSPORT Polska S.A. prowadzi sprzedaż w 25 salonach w 13 miastach w Polsce: czterech w Warszawie i Poznaniu, trzech w Krakowie i Wrocławiu, dwóch w Gdańsku i Łodzi oraz po jednym salonie w Bielsku-Białej, Białymstoku, Bytomiu, Bydgoszczy, Gdyni, Katowicach i Sosnowcu. Łączna powierzchnia salonów wynosi ponad 28 tys. m2.

W 2007 roku przychody ze sprzedaży INTERSPORT Polska wyniosły 147,8 mln, a zysk netto 4,6 mln zł, tj. odpowiednio o 40,3% i 57,0% więcej niż w 2006 roku. Po trzech kwartałach 2008 roku spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 38 %, osiągając przychód w wysokości 129,6 mln zł wobec 93,9 mln zł w analogicznym okresie 2007 roku. Opublikowana w lutym 2008 roku prognoza finansowa zakłada osiągnięcie w bieżącym roku przychodów ze sprzedaży w wysokości 205,3 mln zł oraz zysku netto 6,7 mln zł, tj. odpowiednio więcej o 39% i 46% niż w 2007 roku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: A4 Kraków-Katowice | Polskie | Intersport Polska SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »