"Pakiet PiG" - wystartowała pierwsza w historii PGNiG kampania reklamowa
W październiku pojawił się pierwszy telewizyjny spot reklamowy informujący o pakiecie PiG (Prąd i Gaz). Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu.
Świnka-skarbonka to znany symbol oszczędzania, a w przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko).
- Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii - naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami - powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
- Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę. Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług - powiedział Wiktor Urban, kierownik Działu Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny. - Wśród badanych reklam najwięcej osób zapamiętało właśnie nasz spot - dodał.
PGNiG jednocześnie dociera do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil.
Opr. MD