PKO liderem rynku kart kredytowych
Klienci polskich banków na koniec I półrocza br. mieli w swoich portfelach ponad 820 tys. kart kredytowych wydanych przez PKO Bank Polski. Tym samym bank jest liderem na tym rynku. Ogółem klienci PKO mają 7,5 mln kart płatniczych i należą do najbardziej aktywnych ich użytkowników. W okresie lipiec 2014 - czerwiec 2015 r. liczba transakcji przez nich dokonana wzrosła o 40 proc.
Bank od dawna konsekwentnie buduje ofertę kart kredytowych tak, aby zapewnić dostęp do nich każdemu kto ma ochotę skorzystać z ich możliwości, odpowiednio do swego potencjału finansowego i oczekiwań funkcjonalnych. Najpopularniejszą wśród klientów PKO jest Przejrzysta Karta Kredytowa, której posiadaczem można zostać już przy dochodach 850 zł netto miesięcznie. Karta jest przejrzystą z nazwy i dosłownie. Jest wydawana w efektownej wizualnie formie karty z przeźroczystego plastiku.
Dla zmotoryzowanych bank proponuje partnerską kartę kredytową PKO VITAY wydawaną we współpracy z PKN Orlen. Karta ta umożliwia, poza wszystkimi standardowymi funkcjami karty kredytowej, zbieranie punktów w programie lojalnościowym VITAY na stacjach PKN Orlen i zdobywanie atrakcyjnych nagród. Dla klientów chcących przy pomocy karty zaznaczyć swój status i skorzystać z większych możliwości płatniczych są w ofercie karty srebrne i złote, które umożliwiają poza funkcjami płatniczymi korzystanie z przywilejów jakie oferują organizacje płatnicze, pod egidą których te karty są wydawane. Asem pik w talii kart kredytowych PKO jest elitarna karta VISA Infinite dla najzamożniejszych klientów. Dla żaków zaś - nie często spotykana w ofercie banków - karta kredytowa STUDENT.
Bank umacnia pozycję lidera w wydawnictwie kart kredytowych, zwiększając swoją przewagę nad pozostałymi bankami. PKO nie tylko rozwija ofertę w zakresie wolumenu kart. Dba również o to, żeby były przyjazne nie tylko w codziennym używaniu, ale również w obsłudze limitu kredytowego klienta. Bank zapewnia wygodną kontrolę i zarządzenie spłatą zadłużenia na karcie poprzez serwis bankowości elektronicznej iPKO i mobilną aplikację IKO.
Emisja kart wspiera też zaangażowanie społeczne banku. Dla fanów biegania emitowane są karty kredytowe ze specjalnym wizerunkiem przedstawiającym buty ze skrzydłami, które na pewno uskrzydlą nie tylko finansowo każdego biegacza.
- - - - -
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto w I półroczu 2015 roku wyniósł 1 350 mln zł.
Opr. KM