PL Group zaprezentowało aplikację PLCFM®
PL Group, notowana na NewConnect spółka wywodząca się z branży motoryzacyjnej, zaprezentowała, stworzoną na platformie Salesforce, aplikację PLCFM® służącą efektywnemu zarządzaniu flotami pojazdów.
W ciągu najbliższych tygodni Grupa przeprowadzi soft-launch dla wybranej grupy odbiorców. Finalna wersja PLCFM® trafi do sprzedaży w II poł. br.
Oprogramowanie PLCFM® będzie zapewniało kompleksowe zarządzanie flotami pojazdów w firmach. System m.in. będzie automatycznie powiadamiał o zbliżających się serwisach mechanicznych i przeglądach, wymianie opon, a także generował raporty online o stanie floty oraz zapewniał pakiet usług assistance, samochody zastępcze i likwidację szkód. Przyczyni się to znacznie do zmniejszenia kosztów związanych z obsługą floty pojazdów, które ponoszą firmy. PLCFM® będzie to pierwsza takiego typu aplikacja na platformie Salesforce.
Zakończyliśmy już etap tworzenia aplikacji PLCFM®. W najbliższych tygodniach przeprowadzimy testy wdrożeniowe dla wybranej grupy odbiorców. Ich feedback będzie niezwykle cenny, gdyż pozwoli nam wyeliminować potencjalne błędy i umożliwi optymalizację platformy względem klienta. Jedną z naszych przewag jest działanie w oparciu o platformę Salesforce, która umożliwia nam prosty model dystrybucji i skalowania. - komentuje Tomasz Gutowski, Członek Rady Nadzorczej PL Group i Business Developer PLCFM®.
Salesforce to, w pełni działająca w chmurze, platforma wspierająca zarządzanie przedsiębiorstwem. Posiada ponad 150 tys. klientów z całego świata. Z rankingu Fortune 100 ok. 88% przedsiębiorstw używa przynajmniej jednej z aplikacji Salesforce.
Jednym z założeń działania naszej Grupy jest angażowanie się w perspektywiczne projekty z obszaru technologii. Przykładem tego jest stworzenie aplikacji PLCFM®. Według ekspertów globalny rynek oprogramowania do zarządzania flotą w najbliższych latach będzie się dynamicznie rozwijał. Zgodnie z raportem Fortune Busineess Insights w 2018 r. był on warty 14,05 mld USD, z kolei w 2026 r. prognozuje się jego wartość na kwotę 46,59 mld USD. - dodaje Sebastian Albin, Prezes Zarządu PL Group.
PL Group jest grupą kapitałową, której podstawowa działalność wywodzi się z branży motoryzacyjnej i obejmuje wyspecjalizowane usługi od wynajmu aut i sprzedaży samochodów używanych, po zarządzanie flotą pojazdów oraz detailing. Strategia PL Group zakłada wzrost wartości grupy poprzez rozwój marek własnych (PLDETAILING, PLSELECT, PLCFM i PLRENT), a także realizację innowacyjnych projektów we współpracy z partnerami biznesowymi, które pozwolą uzyskać efekty synergii w oparciu o dotychczasową działalność grupy.
Interia.pl oprac MZB