Plast-Box zwiększa dostawy do sieci handlowych

Plast-Box (GPW: PLX), jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, rozwija sprzedaż do sieci handlowych. Po 10 miesiącach tego roku do sieci takich jak Spar, Lidl czy Aldi trafiło o ponad 8 proc. więcej pojemników niż w całym 2013 r. Co więcej słupski producent spodziewa się dalszych wzrostów w tym sektorze. Z uwagi na kolejne zamówienia, jakie mają zostać sfinalizowane do końca grudnia br., sprzedaż do sieci handlowych w całym 2014 r. ma zwiększyć się o blisko 54 proc. rok do roku w ujęciu ilościowym i prawie 51 proc. w ujęciu wartościowym.

Plast-Box (GPW: PLX), jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, rozwija sprzedaż do sieci handlowych. Po 10 miesiącach tego roku do sieci takich jak Spar, Lidl czy Aldi trafiło o ponad 8 proc. więcej pojemników niż w całym 2013 r. Co więcej słupski producent spodziewa się dalszych wzrostów w tym sektorze. Z uwagi na kolejne zamówienia, jakie mają zostać sfinalizowane do końca grudnia br., sprzedaż do sieci handlowych w całym 2014 r. ma zwiększyć się o blisko 54 proc. rok do roku w ujęciu ilościowym i prawie 51 proc. w ujęciu wartościowym.

- By z sukcesem dostarczać opakowania do sieci handlowych trzeba spełniać wyśrubowane kryteria w odniesieniu do produktu, ale i obsługi. Klienci muszą mieć bowiem pewność, że otrzymają towar bezpieczny i niezawodny, a sama dostawa będzie kompletna i zorganizowana w wyznaczonym terminie. To tym bardziej istotne, że zamówienia dla sieciowych partnerów są realizowane często na dużą skalę. W Plast-Boksie bardzo dobrze potrafimy odnaleźć się w tak wymagającym środowisku. Konsekwentnie oferując najwyższą jakość produktową i serwisową wypracowaliśmy sobie silną pozycję w sieciach handlowych. We współpracy z producentami z branży spożywczej czy chemicznej dostarczamy nasze pojemniki do znanych sieci w wielu krajach. Co istotne, nie tylko przedłużamy dotychczasowe kontrakty, lecz cały czas pozyskujemy też nowe zlecenia. Liczymy, że w przyszłym roku w naszym portfelu również pojawią się kolejne ciekawe projekty dla tego typu partnerów - mówi Artur Skonieczny, dyrektor sprzedaży eksportowej Plast-Box SA.

Reklama

Do sieci handlowych z Plast-Boksu trafiają opakowania o różnych pojemnościach - od 0,55 l do 10 l. Słupski producent kolejny rok z rzędu realizuje dostawy 1-litrowych pojemników do wybielaczy dla niemieckiego Aldi. Regularnie wytwarza też opakowania do dżemów dla Lidla w Słowacji. Wśród najnowszych projektów z kolei są wiadra o pojemności 1 l zdobione w nowoczesnej technologii IML dla austriackiej sieci Spar. Szykowane są również 5-litrowe pojemniki, które mają być wykorzystane na potrzeby promocji organizowanej w Aldi w Niemczech.

Sprawdź notowania spółki Plast-Box na stronach INTERIA.PL

- - - - -

Plast-Box SA jest jedną z najnowocześniejszych firm w Europie zajmujących się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka posiada fabryki w Polsce i na Ukrainie, w których wykorzystuje najnowsze maszyny i technologie. Dzięki szerokiej ofercie i innowacyjnym metodom produkcji

Plast-Box jest dostawcą pojemników i wiader z plastiku do wielu branż, w tym tak wymagających jak spożywcza i chemiczna. Wysoka jakość produktów i profesjonalny serwis sprawiają, że większość opakowań trafia do klientów zagranicznych. Plast-Box eksportuje swoje produkty do niemal wszystkich krajów europejskich. Spółka istnieje od 1983 r. Od 2004 r. jest notowana na GPW.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sieć handlowa | Plast-Box SA | sieci handlowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »