Reklama

Polsat miał 75,79 mln zł wpływów z reklam, TVN 75,19 mln zł

W dniach od 12 do 18 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,12 proc., co oznacza 75,79 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 18,97 proc., czyli wpływami rzędu 75,19 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 36,65 mln zł, czyli 9,25 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 26,65 mln zł, co daje 6,72 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,53 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,41 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 396,3 mln zł wobec 386,91 mln zł tydzień wcześniej.

W dniach od 12 do 18 marca udział TVN w oglądalności wyniósł 15,83 proc. wobec 15,32 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 15,09 proc. wobec 15,41 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.

Reklama

W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 12.03-18.03.

Stacja    bieżący tydzień (proc.)  poprzedni tydzień (proc.)
TVP1                        15,98                      15,65
TVP2                        13,08                      13,13
Polsat                      15,09                      15,41
TVN                         15,83                      15,32
TVP Info                     3,43                       3,72
TVN24                        2,76                       2,67
TVN7                         2,16                       2,15
TV4                          2,37                       2,31
Puls                         2,03                       2,18
Polsat 2                     1,14                       1,23

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »