Polsat został samotnym liderem
- W dniach od 9 do 15 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,54 proc., co oznacza 68,23 mln zł wpływów
. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 14,91 proc., czyli wpływami rzędu 65,48 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 38,04 mln zł, czyli 8,66 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,53 mln zł, co daje 6,95 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 12,74 mln zł. Oznacza to, że miała 2,90 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 439,13 mln zł wobec 436,36 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.