Polsat został samotnym liderem

- W dniach od 9 do 15 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,54 proc., co oznacza 68,23 mln zł wpływów

- W dniach od 9 do 15 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,54 proc., co oznacza 68,23 mln zł wpływów

. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 14,91 proc., czyli wpływami rzędu 65,48 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 38,04 mln zł, czyli 8,66 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,53 mln zł, co daje 6,95 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 12,74 mln zł. Oznacza to, że miała 2,90 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 439,13 mln zł wobec 436,36 mln zł tydzień wcześniej.

Reklama

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »