Program w Kruszwicy
We wrześniu ruszyły dwa równoległe programy motywacyjne skierowane do partnerów handlowych firmy ZT Kruszwica. Koncepcję i mechanizm programu opracowały wspólnie ZT Kruszwica i agencja IQ Marketing (Poland).
W pierwszym programie ?Podróż z wypiekami? biorą udział dystrybutorzy produktów ZT Kruszwica. W drugim realizowanym pod hasłem ?EkVIPunek z Kruszwicy? - odbiorcy produktów czyli cukiernicy i piekarze, którzy zostali podzieleni na dwie grupy w zależności od wartości dokonywanych zakupów. Celem działań motywacyjnych jest wzrost sprzedaży oraz umocnienie relacji z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
Programy oparte są na mechanizmie konkursu. Nagradzani będą uczestnicy, którzy podczas okresu promocyjnego dokonają największych zakupów produktów objętych programem. W programie ?Podróż z wypiekami? są dwa rodzaje nagród ? podróż na Sri Lankę lub rajdowy weekend z Krzysztofem Hołowczycem. Zwycięzcy programu ?EkVIPunek z Kruszwicą? będą mogli wybrać sprzęt RTV lub markowe zegarki. W ramach komunikacji programów IQ Marketing przygotowała katalogi informacyjne dystrybuowane przez przedstawicieli handlowych ZT Kruszwica. Age ncja odpowiada również za realizację akcji. Oba programy trwają do 30 listopada. (BOB)