Program w Kruszwicy

We wrześniu ruszyły dwa równoległe programy motywacyjne skierowane do partnerów handlowych firmy ZT Kruszwica. Koncepcję i mechanizm programu opracowały wspólnie ZT Kruszwica i agencja IQ Marketing (Poland).

We wrześniu ruszyły dwa równoległe programy motywacyjne skierowane do partnerów handlowych firmy ZT Kruszwica. Koncepcję i mechanizm programu opracowały wspólnie ZT Kruszwica i agencja IQ Marketing (Poland).

W pierwszym programie ?Podróż z wypiekami? biorą udział dystrybutorzy produktów ZT Kruszwica. W drugim realizowanym pod hasłem ?EkVIPunek z Kruszwicy? - odbiorcy produktów czyli cukiernicy i piekarze, którzy zostali podzieleni na dwie grupy w zależności od wartości dokonywanych zakupów. Celem działań motywacyjnych jest wzrost sprzedaży oraz umocnienie relacji z dotychczasowymi partnerami handlowymi.

Programy oparte są na mechanizmie konkursu. Nagradzani będą uczestnicy, którzy podczas okresu promocyjnego dokonają największych zakupów produktów objętych programem. W programie ?Podróż z wypiekami? są dwa rodzaje nagród ? podróż na Sri Lankę lub rajdowy weekend z Krzysztofem Hołowczycem. Zwycięzcy programu ?EkVIPunek z Kruszwicą? będą mogli wybrać sprzęt RTV lub markowe zegarki. W ramach komunikacji programów IQ Marketing przygotowała katalogi informacyjne dystrybuowane przez przedstawicieli handlowych ZT Kruszwica. Age ncja odpowiada również za realizację akcji. Oba programy trwają do 30 listopada. (BOB)

Reklama
Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: Kruszwica | marketing
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »