Pylon SA podbija rynek francuski
Pylon SA - wiodący polski producent wysokiej jakości zestawów oraz obudów głośnikowych, notowany od 2013 roku na rynku NewConnect - podpisał umowę dystrybucyjną z Sarl Jefferson Distribution, francuskim dystrybutorem sprzętu audio, zakładającą stałą sprzedaż produktów marki Pylon Audio na terenie Francji. Zestawy głośnikowe polskiego producenta są dostępne od 2016 roku - poza Francją - również w: Niemczech, Austrii, Norwegii, Belgii, Turcji, Hiszpanii, Szwajcarii i Norwegii. Stała współpraca z francuskim partnerem to kolejny krok Pylon SA do objęcia sprzedażą w kolejnych latach terenu całej Europy.
Umowa Pylon SA z Sarl Jefferson Distribution została podpisana wstępnie na 5 lat, z opcją jej przedłużenia po realizacji celów dystrybucyjnych. Współpraca jest oparta na zasadach wyłączności i zakłada coroczny wzrost sprzedaży produktów marki Pylon Audio na rynku francuskim o co najmniej 20 proc., przy docelowym, minimalnym poziomie dostaw na rzecz Sarl Jefferson Distribution o wartości ok. 40 tys. euro rocznie do końca 2017 roku i 100 tys. euro rocznie po tym okresie. Tym samym, po upływie 5 lat od podpisania umowy, przychody ze sprzedaży produktów Pylon Audio za pośrednictwem francuskiego dystrybutora mogą wynieść ok. 0,43 mln zł w skali roku.
- Kluczowym elementem zamówień zagranicznych jest ich powtarzalność, co ma miejsce w przypadku współpracy z francuskim dystrybutorem. Stała sprzedaż na międzynarodowe rynki jest nie tylko gwarancją permanentnego zwiększania skali i dostępności naszych produktów na coraz większym rynku zbytu, ale zapewnia przede wszystkim systematyczne wpływy na rzecz Pylon SA, co daje doskonałą perspektywę do wzrostu spółki w kolejnych latach. Aktywne działania sprzedażowe na terenie Europy prowadzimy zaledwie od maja 2016, a już produkty Pylon Audio - dotychczas nieznane na międzynarodowych rynkach - trafiły na półki sklepowe w dziewięciu europejskich krajach, co jest znakomitym efektem. Zakładamy tym samym, że wyniki sprzedażowe aktywnie prowadzonej ekspansji zagranicznej będą już bardzo widoczne w strukturze przychodów i zysków Pylon SA w III i IV kwartale 2016. Zwiększona sprzedaż zestawów głośnikowych przekłada się również wprost proporcjonalnie na wzrost zapotrzebowania na przetworniki elektroakustyczne sygnowane marką Pylon Audio. Tym samym będziemy obserwować efekt synergii między zestawami głośnikowymi a przetwornikami, nad czym pracujemy od momentu uruchomienia produkcji tych autorskich elementów zestawów głośnikowych - podkreśla Mikołaj Rubeńczyk, wiceprezes zarządu Pylon SA.
Opr. MD