Redukcja zapisów na akcje Mercatora Medical w transzy otwartej sięgnęła 97,68 proc.

Redukcja zapisów na akcje Mercatora Medical, producenta jednorazowych rękawic medycznych, w transzy inwestorów indywidualnych sięgnęła 97,68 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.

Redukcja zapisów na akcje Mercatora Medical, producenta jednorazowych rękawic medycznych, w transzy inwestorów indywidualnych sięgnęła 97,68 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.

Transza akcji oferowanych inwestorom indywidualnym wynosiła 350 tys. sztuk. Inwestorom instytucjonalnym zostało przydzielonych 1.810.850 akcji.

W ofercie publicznej Mercator Medical sprzedał 2.160.850 akcji, czyli wszystkie oferowane. Cena emisyjna ustalona została na 13,50 zł, czyli w górnej granicy przedziału cenowego.

Z emisji akcji spółka pozyskała 29,2 mln zł brutto. Środki przeznaczy na rozbudowę fabryki w Tajlandii oraz na zwiększenie kapitału obrotowego grupy.

Nowi akcjonariusze będą posiadać pakiet akcji reprezentujący 25 proc. kapitału zakładowego. Większościowymi akcjonariuszami pozostają dotychczasowi akcjonariusze i jednocześnie założyciele spółki.

Reklama

Debiut Mercatora Medical na giełdzie planowany jest na 21 listopada.

W latach 2010-2012 przychody Grupy Mercator Medical wzrosły o blisko 50 proc. W 2012 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 132,2 mln zł, skonsolidowany wynik na działalności operacyjnej oraz EBITDA wyniosły odpowiednio 8,5 mln zł oraz 11,0 mln zł, a zysk netto 8,4 mln zł.

W I półroczu 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy wzrosły o ok. 10 proc. rdr, natomiast wynik na działalności operacyjnej oraz EBITDA o ponad 40 proc. Rentowność wyniku EBITDA Grupy systematycznie wzrastała z 6,4 proc. w 2010 roku do ponad 10 proc. w I półroczu 2013 roku.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »