Sare: 2,4 mln przychodu w spółkach Inis i mail-media

Grupa Kapitałowa Sare kończy 2011 rok z ponad 7,5 mln przychodem. Spółki zależne Inis i mail-media osiągnęły razem ponad 2,4 mln przychodu. Intensywne działania na rynkach zagranicznych, rozwój produktów i stale powiększające się portfolio klientów, to jedne z czynników pozwalających utrzymywać stabilną pozycję lidera na polskim rynku.

Grupa Kapitałowa Sare kończy 2011 rok z ponad 7,5 mln przychodem. Spółki zależne Inis i mail-media osiągnęły razem ponad 2,4 mln przychodu. Intensywne działania na rynkach zagranicznych, rozwój produktów i stale powiększające się portfolio klientów, to jedne z czynników pozwalających utrzymywać stabilną pozycję lidera na polskim rynku.

- Rok 2011 dla Grupy Kapitałowej Sare S.A. był okresem wytężonej pracy dla wszystkich spółek tworzących Grupę, czego efektem było osiągnięcie o 24 proc. wyższego przychodu niż zaplanowano w Dokumencie Informacyjnym - komentuje Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu Sare S.A.

Dynamika wzrostu przychodów spółki ze sprzedaży w 2011 roku wyniosła 172 proc. w porównaniu do 2010 roku. Skonsolidowane dochody za 2011 rok, w porównaniu z wcześniejszym rokiem, to dynamika rzędu 279 proc. (zysk z działalności operacyjnej) i 306 proc. (zysk netto). Spółka nie ma zobowiązań długoterminowych. Odnotowuje też rok rocznie znaczny spadek zobowiązań krótkoterminowych.

Reklama

-Taka dynamika to efekt konsekwentnych działań sprzedażowych naszej firmy oraz wzrostu świadomości potencjalnych klientów, jak wiele mogą otrzymać wykorzystując szeroką paletę narzędzi oferowanych przez naszą Grupę Kapitałową - dodaje Pruszczyński.

25 marca 2011 roku, spółka rozpoczęła nowy rozdział w swojej historii związany z wejściem na parkiet NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Prawa do akcji Sare S.A. wzrosły na otwarciu w debiucie na rynku NewConnect o 16,8 proc. Spółka nieustannie rozwija się produktowo i prowadzi intensywne działania związane z ekspansją na rynki zagraniczne. Działania i wzrost obrotów o prawie 500 proc., zostały zauważone na rynku europejskim i światowym. Spółka znalazła się kolejny rok z rzędu wśród 50 najszybciej rozwijających się technologicznie innowacyjnych firm Europy Środkowej Rankingu Deloitte Fast Technology 50 CE, a także po raz pierwszy w historii w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Dobre wyniki oraz zaistnienie na rynkach zagranicznych, były możliwe dzięki rozbudowie systemu o nowe narzędzia, takie jak moduł do ankiet, a także przygotowanie rosyjskiej wersji systemu, co zaowocowało intensywną obecnością Sare na rynku ukraińskim.

W maju 2011 roku do grupy kapitałowej dołączył pierwszy w Polsce dom mediowy mail-media sp. z o.o. specjalizujący się w kampaniach mailingowych. Pierwsze miesiące dla wydzielonej spółki były bardzo pracowite, o czym może świadczyć portfolio klientów. Kampanie były realizowane dla takich klientów jak m.in. BGŻ, BMW, Renault Polska, a także Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Prężnie działającą spółką w Grupie Kapitałowej jest Inis sp. z o.o., która współpracuje m.in. z międzynarodową siecią reklamową Netaffiliation, siecią afiliacyjną Netsales, afilo.pl, a także rozpoczęła współpracę reklamową z Campter. Z systemu Inis korzystają także wydawcy tacy jak styl.fm, fashionstyle.pl, jakja.pl.

Działalność spółek zależnych pozwala rozbudowywać bazę danych, co przełoży się na zwiększenie przychodów całej Grupy Kapitałowej Sare S.A. oraz zapewni współpracę pomiędzy spółkami działającymi w Grupie Kapitałowej. Dodatkowo mail-media, która pośredniczy w sprzedaży powierzchni reklamowych współpracując z Sare oraz Inis, zapewnia synergię pomiędzy spółkami Grupy.

Notowania spółki sprawdzisz tutaj

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sara | Przychód
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »