Reklama

Sphinx nagrodzony przez klientów

Sphinx - sieć restauracji należąca do Sfinks Polska - został uhonorowany tytułem Laur Klienta TOP Marka 2013 w kategorii Restauracje sieciowe. Wyróżnienie to przyznano na podstawie badania opinii przeprowadzonego wśród konsumentów. W ostatnim czasie klienci docenili również rzeszowską restaurację Sphinx, przyznając jej Koronę Smakosza za jakość obsługi w ramach regionalnie zorganizowanego plebiscytu.

- Opinie klientów są dla nas szczególnie ważne, a pozytywna ocena zawsze daje ogromną satysfakcję i jednocześnie dopinguje do dalszej pracy. Oczekiwania klientów są coraz wyższe i dlatego dbamy o uatrakcyjnianie oferty, a przede wszystkim zachowywanie wysokich standardów obsługi - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki, do której należą restauracje Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

Laur Klienta to nagroda, która już wcześniej kilkukrotnie była przyznawana restauracjom Sphinx. Laureaci tego konkursu wyłaniani są w wyniku badania opinii, a próba dla każdej kategorii liczy co najmniej 1000 respondentów.

Reklama

Korona Smakosza to konkurs, w którym wyróżnienia również są przyznawane na podstawie ocen klientów. Organizowany jest on w różnych miastach Polski. W tym roku do jego rzeszowskiej edycji zgłosiło się 71 restauracji, w tym Sphinx zlokalizowany przy ul. Kościuszki. W ramach konkursu zebrano ponad 8700 ankiet, w których klienci typowali najlepsze lokale w poszczególnych kategoriach. Wśród nich była też kategoria Jakość obsługi, w której zwyciężyła właśnie restauracja Sphinx w Rzeszowie przy ul. Kościuszki. Organizatorem tego konkursu jest Makro Cash & Carry.

Laur Klienta Top Marka oraz Korona Smakosza to nie jedyne wyróżnienia przyznane marce Sphinx w tym roku. Wcześniej sieć otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2013. W badaniu na potrzeby konkursu Superbrands wzięło udział 15 tysięcy respondentów.

Notowania spółki Sfinks Polska SA

Sfinks Polska zarządza 110 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 93 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 7 restauracjami WOOK (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Opr. MM

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »