Udział TVN w oglądalności w sierpniu spadł do 10,67 proc.

Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w sierpniu 2009 roku spadł rok do roku do 10,67 proc. z 11,49 proc. Stacja utrzymała czwartą pozycję za TVP1, Polsatem i TVP2 - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności ogółem w sierpniu 2009 roku była TVP1, która zanotowała jednak spadek udziału w rynku do 19,83 proc. z 24,31 proc. Na drugie miejsce w rankingu wysunął się Polsat z 14,53 proc. udziału wobec 14,00 proc. rok wcześniej. Znajdująca się na trzecim miejscu TVP2 zanotowała spadek oglądalności do 13,50 proc. z 16,45 proc. Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (5,64 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (3,60 proc.). W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - w sierpniu 2009 roku liderem była TVP1, której udział spadł do 17,21 proc. z 21,26 proc.

Reklama

Sprawdź na naszych stronach bieżące notowania TVN na GPW

Drugie miejsce w tej grupie utrzymał Polsat, którego udział zmniejszył się do 16,42 proc. z 16,46 proc. Na trzeciej pozycji utrzymała się TVP2, której udział spadł do 13,13 proc. z 16,03 proc. Czwarte miejsce utrzymał TVN, a jego udział w grupie komercyjnej zmniejszył się rok do roku do 11,22 proc. z 12,52 proc. Na piątej pozycji utrzymała się TVP Info z udziałem 3,86 proc. wobec 3,65 proc. rok wcześniej, a na szóstym TVN Siedem z udziałem 2,56 proc.

Czytaj również:

DI BRE podwyższył cenę docelową akcji TVN do 16 zł

Sąd: TVN nie znieważył polskiej flagi

Widzowie odwracają się od głównych stacji

Zmiany w zarządzie TVN

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVP1 | TNS OBOP | TVN SA | TVP2 | TVP | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »