Wielki kontrakt i Amerykanie zostali zluzowani

Nissan - japoński producent samochodów - zawarł z UEFA kontrakt i od nowego sezonu zostanie sponsorem piłkarskiej LIgi Mistrzów. Umowa obowiązywać będzie przez cztery lata i warta jest ok. 54,5 mln euro za sezon (dokładnych danych jeszcze nie podano).

Nissan zastąpi Forda, który w marcu poinformował o wycofaniu się z partnerstwa po 22 latach. Pozostali sponsorzy - Mastercard, Unicredit, Heineken, Gazprom i Sony pozostają z futbolową centralą.

Nissan jest drugim producentem samochodów w Japonii, a wejście do Europy ma poprawić pozycję koncernu w Europie.

Nissan nabędzie wszystkie prawa związane z LM - będzie widoczny na meczach LM w tym finale), Superpucharze Europy, treningach i w mediach. Oglądalność LM w sezonie sięgnęła 4 mld telewidzów.

Pierwszy raz logo Nissana pokaże się w Cardiff w czasie Superpucharu (12 sierpnia br.)..

Reklama

Nissan sponsoruje też igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro w 2016 r., reprezentacje olimpijskie Wielkiej Brytanii i Meksyku oraz piłkarski Puchar Narodów Afryki.

Krzysztof Mrówka

Kliknij i pobierz darmowy program PIT 2013

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »