Zarząd Bomi podtrzymuje prognozy

PPH BOMI S.A. po trzech kwartałach 2007 roku wypracowało zysk netto w wysokości 8,95 mln zł, osiągając dynamikę wzrostu na poziomie 141 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2006 (6,34 mln zł). Zysk brutto wyniósł 11,36 mln zł, rosnąc o 39 proc. Przychody Spółki po 9 miesiącach bieżącego roku wyniosły blisko 335 mln zł, co w odniesieniu do III kwartałów 2006 roku daje 26 proc. wzrostu.

PPH BOMI S.A. po trzech kwartałach 2007 roku wypracowało zysk netto w wysokości 8,95 mln zł, osiągając dynamikę wzrostu na poziomie 141 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2006 (6,34 mln zł). Zysk brutto wyniósł 11,36 mln zł, rosnąc o 39 proc. Przychody Spółki po 9 miesiącach bieżącego roku wyniosły blisko 335 mln zł, co w odniesieniu do III kwartałów 2006 roku daje 26 proc. wzrostu.

Zarząd podtrzymuje prognozę wyników zakładając na koniec roku wzrost przychodów do 520 mln zł, a zysku netto do 18 mln zł.

- Jestem zadowolony z wyników Spółki po trzech kwartałach. Przyrost przychodów i zysku jest efektem dynamicznego rozwoju sieci naszych delikatesów oraz wzrostem sprzedaży w istniejących placówkach - podkreśla Stanisław Okonek, Prezes Zarządu. Z uwagi na specyfikę branży największą sprzedaż i zyski osiągamy w ostatnich miesiącach roku, jestem zatem przekonany że zrealizujemy przyjęte prognozy.

III kwartał był dla Spółki bardzo istotny. W sierpniu na Giełdzie Papierów Wartościowych zadebiutowały PDA gdyńskiej firmy przynosząc Spółce wpływ finansowy w wysokości 43,7 mln zł netto. Zarząd zadecydował, że większość tych środków przeznaczonych zostanie na rozwój sieci Delikatesów BOMI. Tylko w ciągu jednego miesiąca od dnia debiutu otwarte zostały 2 delikatesy: w Gdańsku oraz Gorzowie Wielkopolskim. W październiku do sieci dołączył pierwszy sklep w Krakowie, będący jednocześnie 24 obiektem sieci Delikatesów BOMI. Do końca roku Zarząd zapowiada otwarcie kolejnych 3 sklepów, w listopadzie w Bydgoszczy (druga placówka w tym mieście), a w grudniu w Sopocie i Wejherowie (pierwsze sklepy BOMI w tych miastach). Na początku 2007 roku sieć BOMI liczyła 18 sklepów. Zgodnie z przyjętymi planami do końca roku funkcjonować będzie 27 sklepów, zaś do końca 2009 roku sieć ma liczyć 48 delikatesów.

Reklama

- Uruchamiając kolejne Delikatesy BOMI realizujemy przyjęte cele emisyjne pierwszej publicznej emisji akcji i budujemy podstawę do dalszego wzrostu przychodów i zysku netto naszej Spółki - mówi Stanisław Okonek.

Zarząd Spółki na bieżąco analizuje nowe punkty lokalizacyjne Delikatesów BOMI na mapie Polski. Systematycznie podpisywane są umowy najmu powierzchni handlowych. W najbliższym czasie kolejne Delikatesy BOMI pojawią się w największych centrach handlowych na terenie całego kraju.

Na uwagę zasługuje widoczny wzrost zainteresowania PPH BOMI S.A. wśród znaczących podmiotów rynku finansowego. W ostatnim okresie swoje zaangażowanie w kapitale zakładowym Spółki zwiększyły: ING TFI S.A. do poziomu 5,27 proc. oraz Pioneer Pekao Investment Management do 5,09 proc.

- Cieszę się, że nasze akcje trafiają w ręce istotnych podmiotów rynku kapitałowego. Dla nas jest to potwierdzenie, że BOMI na rynku finansowym jest oceniane jako spółka o pewnej perspektywie rozwoju, której walory będą zyskiwać na wartości - dodaje Prezes.

Na niestabilnym parkiecie giełdowym, akcje PPH BOMI S.A. radzą sobie bardzo dobrze. Dziś na zamknięciu sesji walory Spółki kosztowały 28,60, co daje wzrost o ponad 36 proc. w stosunku do ceny emisyjnej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bomi SA | delikatesy | zarządy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »