AliExpress nie będzie wysyłać zamówień do Palestyny. Zmiana od 2022 roku

Chiński gigant zakupów e-commerce Alibaba zapowiedział, że z początkiem 2022 r. platforma AliExpress przestanie obsługiwać klientów z Palestyny. Decyzja wynika z faktu, że służby pocztowe Autonomii Palestyńskiej odmawiają obsługiwania paczek ze słowem "Izrael" w adresie.

Dziennik "the Jerusalem Post" poinformował, że wielu klientów z Palestyny podaje Izrael jako państwo docelowe w adresie przesyłki.

Według kalkulacji Alibaby - tłumaczy dziennik - przychody z zamówień z takich palestyńskich miast jak Jerycho, Ramallah, Hebron i Dżanin, nie były wystarczająco wysokie, by rekompensować wysokie koszty związane z trudną z logistycznego punktu widzenia wysyłką do tych miejsc. Dlatego firma zdecydowała się całkowicie wstrzymać tam swoją działalność.

O tym, że nie będą obsługiwani, Palestyńczycy dowiedzieli się z wiadomości SMS, które w poniedziałek rozesłała do nich Alibaba. Podobne komunikaty mieli otrzymać również palestyńscy klienci chińskiego sklepu odzieżowego Shein. 

Reklama

 

PAP
Dowiedz się więcej na temat: AliExpress | Palestyna | przesyłki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »