Reklama

Asseco - umowa z ZUS

- Asseco Poland podpisało z ZUS umowę o wartości 403,15 mln zł na utrzymania usług IT dla procesów biznesowych realizowanych przez ZUS i świadczenie usług serwisowych Kompleksowego Systemu Informatycznego (KSI).

Kontrakt będzie obowiązywał do 10 października 2013 r. Asseco podpisało też umowę na modyfikację i rozbudowę oprogramowania KSI, w związku z czym wartość umów podpisanych przez Asseco z ZUS w ciągu ostatniego roku to 652,35 mln zł netto - poinformowała spółka w komunikacie.

Przedmiotem pierwszej umowy jest świadczenie przez spółkę szerokiego katalogu usług, w tym w szczególności: utrzymania usług IT dla procesów biznesowych realizowanych przez ZUS, utrzymania usług aplikacyjnych IT, utrzymania usług narzędzi wspomagających zarządzanie IT, wsparcia procesów zarządzania IT. Ponadto przedmiotem umowy jest świadczenie usług serwisowych, w tym obejmujących obsługę incydentów i usuwanie nieprawidłowości działania Kompleksowego Systemu Informatycznego oraz świadczenie usług dodatkowych wynikających z rozwoju organizacyjnego ZUS, realizowanych na podstawie osobnych zleceń.

Reklama

"W związku z faktem, iż w dniu 8 października 2010 r. podpisana została przez spółkę i ZUS druga umowa w przedmiocie modyfikacji i rozbudowy oprogramowania Kompleksowego Systemu Informatycznego w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych łączna wartość wynagrodzenia netto z tytułu realizacji umów zawartych przez spółkę z ZUS, w ostatnich 12 miesiącach, wynosi netto 652.354.918,03 zł" - napisano w raporcie.

PAP w środę informowała, że koszt utrzymania Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS w najbliższych trzech latach wyniesie 403 mln zł netto, a koszt modyfikacji i rozbudowy systemu 249 mln zł netto.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »