BGŻ BNP Paribas - premiera marki połączonego banku

Bank BGŻ BNP Paribas, który powstał w wyniku połączenia dwóch banków należących do międzynarodowej Grupy BNP Paribas, rozpoczyna działalność pod nową marką "BGŻ BNP Paribas". Już 29 czerwca klienci zobaczą wspólne logo i ponad 600 oddziałów w nowej odsłonie. Zmianie tej towarzyszy intensywna kampania marketingowa prezentująca markę i ofertę BGŻ BNP Paribas.

- To bardzo ważny moment dla naszego banku. Staliśmy się jedną marką dla naszych klientów, których chcemy przekonać, że dzięki temu połączeniu zyskają więcej - produktów, możliwości wyboru, lepszą jakość usług. Staliśmy się silniejsi i bardziej konkurencyjni - jesteśmy siódmym co do wielkości bankiem uniwersalnym w Polsce i jedyną instytucją finansową w naszym kraju z tak szeroką ofertą - od pionu detalicznego, usług bankowości korporacyjnej , aż po obsługę korporacji międzynarodowych i sektora Agro - mówi Józef Wancer - prezes zarządu BGŻ BNP Paribas.

Reklama

Dwóch głównych bohaterów: Michał i Michelle

Kampania reklamowa promująca nową markę na polskim rynku bankowym przez kolejne odsłony będzie wykorzystywać motyw przewodni Michała i Michelle, dwóch postaci reprezentujących wartości i zalety komplementarnych banków, z których powstał Bank BGŻ BNP Paribas.

Michał (reprezentuje dawny Bank BGŻ) bardzo dobrze rozumie lokalne uwarunkowania i nawiązuje długotrwałe relacje ze swoimi klientami, Michelle (reprezentuje dawny BNP Paribas Bank Polska) ma bogate międzynarodowe doświadczenie i doskonale zna globalne trendy. Michał i Michelle spotykają się, by stworzyć jeden bank, bank zmieniającego się świata, by wspólnie dać klientom jeszcze więcej.

Pod koniec czerwca rozpocznie się zaplanowana na blisko dwa miesiące, szeroko zakrojona kampania wizerunkowa marki BGŻ BNP Paribas. W kampanii wykorzystane będą różne formy reklamy, w tym reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, kinowa i internetowa, a także różne eventy promocyjne.

Zmiany na koniec czerwca

Już w najbliższy poniedziałek, 29 czerwca, oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zaczną działać pod nową nazwą i logiem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Znikną nazwy Bank BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, a pojawi się marka BGŻ BNP Paribas. Zostanie również uruchomiona nowa strona internetowa www.bgzbnpparibas.pl oraz jeden wspólny numer kontaktowy dla klientów: 801 321 123.

Ponadto, począwszy od 29 czerwca klienci dawnego Banku BGŻ i BNP Paribas Banku Polska będą mogli korzystać ze wszystkich oddziałów BGŻ BNP Paribas.

Zachodzące zmiany związane z procesem rebrandingu nie wymagają żadnych działań po stronie klientów Banku BGŻ BNP Paribas. Logują się oni do tego samego systemu bankowości elektronicznej i korzystają z tych samych loginów i haseł. Nie zmieniają się też warunki korzystania z kart płatniczych, rachunków bankowych i innych produktów.

Proces integracji Banku BGŻ BNP Paribas

Wprowadzenie nowej marki BGŻ BNP Paribas to kolejny etap procesu integracji Banku BGŻ BNP Paribas, który formalnie powstał 30 kwietnia 2015 r. w wyniku połączenia dwóch komplementarnych banków należących do międzynarodowej grupy BNP Paribas: Banku BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Zgodnie z planem, do końca 2016 r. nastąpi połączenie operacyjne prowadzące do powstania jednolitej organizacji.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | Marek | oszczędzanie | Bank BGŻ BNP Paribas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »