BOK w home.pl czynny 24h na dobę

17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną.

17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną.

17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną.



Uruchomienie całodobowego wsparcia technicznego to kolejny element strategii home.pl dotyczącej usprawnienia procesów związanych z obsługą Klientów. W październiku 2004 r. home.pl, jako pierwsza firma hostingowi w Polsce, zdobyła certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług hostingowych (utrzymywanie serwisów internetowych i kont e-mail), rejestracji i utrzymania domen internetowych oraz projektowania serwisów internetowych.

Reklama



- Jesteśmy pierwszym polskim dostawcą usług hostingowych, którego Biuro Obsługi Klienta jest dostępne całą dobę. Nasi Klienci mają zapewnione profesjonalne wsparcie techniczne niezależnie od dnia i godziny. Oferujemy im unikalny poziom bezpieczeństwa i komfort pracy - mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl.



W Biurze Obsługi Klienta home.pl zatrudnionych jest obecnie ponad 20 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, których zadaniem jest udzielanie wsparcia technicznego i informacji o usługach home.pl. Firma planuje zwiększenie liczby konsultantów do 30 do końca pierwszego kwartału 2006 roku. Plany szybkiego rozwoju Biura Obsługi Klienta podyktowane są dynamicznym wzrostem bazy abonentów usług hostingowych i koniecznością zachowania najwyższych standardów obsługi.



http://www.home.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: bok | 7 dni | 24 godziny | użytkownicy | czat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »