BOK w home.pl czynny 24h na dobę
17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną.
17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną.
Uruchomienie całodobowego wsparcia technicznego to kolejny element strategii home.pl dotyczącej usprawnienia procesów związanych z obsługą Klientów. W październiku 2004 r. home.pl, jako pierwsza firma hostingowi w Polsce, zdobyła certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług hostingowych (utrzymywanie serwisów internetowych i kont e-mail), rejestracji i utrzymania domen internetowych oraz projektowania serwisów internetowych.
- Jesteśmy pierwszym polskim dostawcą usług hostingowych, którego Biuro Obsługi Klienta jest dostępne całą dobę. Nasi Klienci mają zapewnione profesjonalne wsparcie techniczne niezależnie od dnia i godziny. Oferujemy im unikalny poziom bezpieczeństwa i komfort pracy - mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl.
W Biurze Obsługi Klienta home.pl zatrudnionych jest obecnie ponad 20 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, których zadaniem jest udzielanie wsparcia technicznego i informacji o usługach home.pl. Firma planuje zwiększenie liczby konsultantów do 30 do końca pierwszego kwartału 2006 roku. Plany szybkiego rozwoju Biura Obsługi Klienta podyktowane są dynamicznym wzrostem bazy abonentów usług hostingowych i koniecznością zachowania najwyższych standardów obsługi.