Business Sopot Festival - I Kongres Dyrektorów Marketingu już w kwietniu!
W dniach 25-29 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkają się czołowi eksperci marketingu z Polski i świata. W trakcie festiwalu odbędą się prelekcje, spotkania i wystawy, podczas których będzie można poznać najnowsze trendy w marketingu oraz wymienić się doświadczeniami. Jako goście specjalni wystąpią m.in. dr Thomas Nicolai, Johann Wachs, Michael Leander i Robert Majkut. Organizatorem wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca branżowych serwisów internetowych.
Business Sopot Festival jest unikalnym w tej części świata wydarzeniem biznesowym, którego celem jest poznanie najnowszych trendów w zarządzaniu i marketingu, prezentowanych przez najwyższej klasy ekspertów. Ponadto będzie to okazja do zobaczenia najnowszych rozwiązań technologicznych, nawiązania nowych kontaktów biznesowych,
a także zainwestowania w nowe przedsięwzięcia. BSF będzie składać się z paneli, skupiających się na osobnych tematach, które jednocześnie będą się uzupełniały, w tym Kongresu Dyrektorów Marketingu, Leaders in Poland, Business & Lifestyle Expo, Business Fast Date oraz StartUp Show.
- Business Sopot Festival ma osiągnąć pozycję najważniejszego w Polsce spotkania praktyków biznesu. Jego elastyczna i innowacyjna formuła wymiany wiedzy, doświadczeń, rozwiązań
i pomysłów jest dostępna dla różnych przedstawicieli biznesu. Uczestnikom dajemy możliwość spotkania oraz poznania praktyków i ekspertów biznesu, którzy dzięki swojej pracy i oryginalnym pomysłom odnieśli spektakularny, światowy sukces - mówi Paweł Netczuk, prezes spółki Mediarun.
Najważniejszą częścią wydarzenia będzie Kongres Dyrektorów Marketingu. To właśnie wtedy będzie można wysłuchać prelekcji specjalistów, takich jak dr Thomas Nicolai (Managing Director, sociomantic labs), Johann Wachs (Planning Director CEE, Grey Group), Michael Leander (CEO, Michael Leander Company) czy Robert Majkut (Robert Majkut Design). Przez dwa dni uczestnicy będą mogli swobodnie wybierać prelekcje odbywające się w kilku salach, poznawać wystawców oraz wymieniać doświadczenia. Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: najnowsze badania i trendy, strategia marki i komunikacji, marketing mix, web 3.0, design i product development, SoLoMo (Social Local Mobile), user experience oraz lojalność klienta. Program dostępny jest na stronie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl. Podczas Kongresu zostaną wyłonieni laureaci konkursu "Dyrektor Marketingu Roku 2011".
W trakcie Business Sopot Festival odbędą się także imprezy towarzyszące. Jedną z nich będzie Business Fashion Night, jedno z najważniejszych wydarzeń modowych w Polsce.
W ramach wieczoru redakcja FASHION Magazine zorganizuje Fashion People 2012 (daw. Oskary Fashion), przyznając nagrody najlepiej ubranym Polakom w takich kategoriach jak: Media, Biznes, Film, Muzyka i Moda. Kolejnymi atrakcjami wokół Business Sopot Festival będą: Boat Show Sopot, czyli wystawa oraz zwiedzanie jachtów i motorówek, oraz
Golf Academy, czyli zorganizowana we współpracy z Discovery Golf, jednodniowa akademia golfa.
Partnerami Kongresu są: PKN Orlen, Polpharma, K2 Internet, Multikino, Clever Frame, Prografix, GREY Group, Dragon Rouge, 180hearbeats, Mediacom, Digital One, AMS, Cohn&Wolfe, SARE, faceADDICTED, TVN, ONET, Euronet, NEC, Business Ad Network, DeFacto Event, Platforma Mediowa Point Group, SAR, PTBRiO, IAA oraz PKPP Lewiatan.
Honorowy patronat nad Festiwalem objęło miasto Sopot.
Mediarun ujawnił nowych gości specjalnych, którzy wystąpią podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu. Będą to: John Domas, dyrektor zarządzający Young & Rubicam Brands (Polska), Frank Wolfram, CTO Syzygy Group (Niemcy), Paul Papadimitriou, wiceprezes i główny analityk Constellation Research (Wielka Brytania), Benjamin Ruschin, Digital Head Straberger Conversations gmbh (Austria), David Schwieler, członek zarządu i Head of Digital INGO sthlm (Szwecja) oraz Alemsah Ozturk, Chief Happiness Officer w agencji 41? 29! (Turcja).
W dniach 25-29 kwietnia 2012 roku w Sopocie na Kongresie Dyrektorów Marketingu, będącego częścią Business Sopot Festival, odbędą się prelekcje, spotkania i wystawy, podczas których będzie można poznać najnowsze trendy w marketingu oraz wymienić się doświadczeniami. Spotkają się tam czołowi eksperci marketingu z Polski i ze świata.
Mediarun ujawnił nowe nazwiska prelegentów. Jednym z nich będzie John Domas, dyrektor zarządzający Young & Rubicam Brands w Polsce. W ciągu ostatnich 12 lat Domas zarządzał reklamowymi i mediowymi firmami w Europie i Kanadzie. Zajmował się restrukturyzacją agencji, rekrutacją kadry zarządzającej, utrzymywaniem relacji z kluczowymi klientami, a także wdrażaniem strategii rozwoju na rynkach zagranicznych. W swojej karierze Domas pracował z wiodącymi międzynarodowymi spółkami, m.in.: Reckitt Benckiser, Kraft, Danone, Peugeot, Citroen, Agilent Technologies, Vichy, Douglas, Canal +, ING, jak również klientami lokalnymi: Maspex Wadowice (Europa Wschodnia), Drogas (kraje bałtyckie) i Polkomtel (Polska).
Kolejnym gościem będzie Frank Wolfram, od 2000 roku piastujący stanowisko CTO w Syzygy Group w Niemczech. Syzygy jest cyfrową agencją full-service z biurami w Londynie, Frankfurcie, Hamburgu, Warszawie i Nowym Jorku. Na prestiżowej liście klientów znajdują się m.in. AVIS, Chanel, Daimler, Jägermeister, Mazda i Telefonica O2. Przed Syzygy, Wolfram pracował dwa lata jako dyrektor techniczny cyfrowej agencji United Media. Wcześniej, jako niezależny konsultant oprogramowania, przez ponad pięć lat doradzał firmom z Niemiec, Austrii i Szwajcarii w obszarze nowych technologii.
Na Kongresie wystąpi także Paul Papadimitriou, wiceprezes i główny analityk Constellation Research w Wielkie Brytanii. Zajmuje się analizą innowacji przez pryzmat zachowań konsumentów oraz badaniem mediów cyfrowych i ich wpływu na sposób komunikacji marki z jednostkami i redefinicję norm społecznych poprzez nowe technologie. Jego uwaga koncentruje się przede wszystkim na technologiach mobilnych i społecznościowych.
Na Kongresie będzie także poruszany temat marketingu cyfrowego i tzw. social loyalty. Temat przedstawi Benjamin Ruschin, Digital Head firmy Straberger Conversation. Jest to jedna z wiodących firm konsultingowych w obszarze marketingu w Austrii, specjalizującej się w Social & Mobile CRM oraz Marketingu. Ruschin jest członkiem zarządu Austrian Dialog Marketing Association (DMVÖ) i kieruje społecznością marketerów "Marketing Natives". Wcześniej zajmował stanowiska w IBM w Wielkiej Brytanii, UBS AG i Yasssu.com, gdzie wprowadzał i rozwijał nowe technologie, takie jak 3D Web.
David Schwieler, szef działu Digital oraz członek zarządu INGO sthlm, wystąpi w sekcji tematycznej dot. SoLoMo. Schwieler odpowiada za cyfrową ofertę firmy. Tworzy strategie internetowe, strategie mediów społecznościowych, a także cyfrowe kampanie marketingowe. Od trzech lat jest związany z siecią WPP - Grey Stockholm oraz INGO. Ma bogate doświadczenie zdobywane w pracy dla takich klientów, jak Manpower Vera &John, P&G, Folkpartiet, Renault, Kraft, OKQ8, Vi-skogen, IBM, AMEX, Motorola i inni. Założył i przez 3 lata zarządzał firmą Remotion New design, obsługując m.in. PAF, IKEA, ICE. Wcześniej obejmował kierownicze stanowiska w Starsky Digital industries, Leo Burnett Interactive (założyciel i dyrektor zarządzający) oraz Projector New Media. Schwieler jest również wykładowcą w Berghs School of Communication - szkole, która zdobyła tytuł najbardziej kreatywnej na świecie.
W tej samej sekcji tematycznej będzie się wypowiadać Alemsah Ozturk, Chief Happiness Officer w agencji 41? 29!. Karierę zawodową rozpoczął jako dyrektor artystyczny, tworząc strony internetowe dla marek. Szybko został uznany za jeden z największych talentów w Turcji i w wieku 24 lat został najmłodszym dyrektorem kreatywnym w kraju. W 2007 roku założył 41? 29!, cyfrową agencję marketingową, która zdobyła więcej niż 70 nagród w ciągu 5 lat za projekty innowacyjne. W 2010 roku założył firmę zajmującą się grami społecznościowymi, agencję zakupu mediów cyfrowych oraz Grupanya - startup zakupów społecznościowych. Jego prace były nominowane w Cannes, Golden Drums i New York Festivals. dwa lata temu, Alemsah otrzymał największą nagrodę - bliźniaki Selim i Naz.
Program Kongresu dostępny jest na stronie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl. Podczas wydarzenia zostaną wyłonieni laureaci konkursu "Dyrektor Marketingu Roku 2011".
Partnerami Kongresu są: PKN Orlen, Polpharma, K2 Internet, Multikino, Clever Frame, Prografix, Rzeczpospolita, GREY Group, Dragon Rouge, 180hearbeats, Mediacom, Digital One, AMS, Cohn&Wolfe, SARE, faceADDICTED, TVN, ONET, Euronet, NEC, Business Ad Network, DeFacto Event, Platforma Mediowa Point Group, SAR, PTBRiO, IAA, Manager MBA, PKPP Lewiatan oraz Biuro Reklamy Grupa Allegro i GG Network.
Polska strona kongresu www.kongresdyrektorowmarketingu.pl
Angielska strona kongresu www.cmocongress.com
Strona konkursu www.dyrektormarketinguroku.pl
Akredytacje dziennikarskie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl/akredytacje/
Strona organizatora www.mediarun.pl