Reklama

Carrefour ma bardzo dobre wyniki w Europie

Problemy finansowe, które dosięgły w ostatnim czasie niektóre sieci handlowe (np. Tesco) omijają Francuzów. Carrefour ma się znakomicie.

Carrefour SA, największa sieć detaliczna z Francji, radzi sobie wyśmienicie w Europie. W III kwartale 2015 r. firma zanotowała przychody w wysokości 21,5 miliarda euro, po ich wzroście o 2,2 proc.

Sprzedaż w Carrefour wzrosła w III kwartale o 2,3 proc. i wyniosła 10,3 miliarda euro. Francuski detalista ma więc za sobą bardzo dobry kwartał w Europie.

Prawdziwą "gwiazdą" w osiągnięciu przez Carrafoura wysokiej sprzedaży okazała się Hiszpania. Pozytywnie też zaskoczyły w tej sferze Włochy. Nadal silną sprzedaż Carrefour notuje również w Belgii.Przychody Carrefour w Hiszpanii wzrosły w III kw. o 4,6 proc., mocno powyżej prognoz.

Reklama

- Dla Carrefour Europa stała się teraz prawdziwym motorem wzrostu - ocenia prezes francuskiej sieci Pierre-Jean Sivignon.

Analitycy komentujący kwartalne wyniki Carrefour SA zwracają uwagę, że dla detalisty też Brazylia jest nadal mocnym rynkiem, za to trochę trudniej jest w Chinach.Carrefour to sieć hipermarketów i supermarketów. Powstała we Francji w 1959 roku. Grupa działa w 34 krajach.

PAP

_ _ _ _ _ _

Carrefour z wzrostami sprzedaży LfL

Sprzedaż LfL w pozostałych krajach europejskich do których jest zaliczana Polska wzrosła o 4,2 proc. W ciągu dziewięciu miesięcy Francja osiągnęła sprzedaż na poziomie 29,9 mld euro (wzrost o 1,7 proc. i 1,6 proc. LfL), a sprzedaż międzynarodowa wyniosła 33,9 mld euro (wzrost o 4,5 proc.i 3,2 proc. LfL). Sprzedaż LfL w pozostałych krajach europejskich wzrosła o 1,6 proc.

W ciągu trzeciego kwartału Carrefour otworzył lub przyłączył łącznie 281 placówek, na koniec września pod szyldem Grupy działało 12,058 sklepów.

źródło dla handlu.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »