Carrefour wprowadza do polskich hipermarketów nowy koncept wyprzedażowy. W ofercie towary nawet za 1 zł!
Sieć Carrefour Polska uruchomiła strefy Outlet w trzech sklepach Carrefour - w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku. Projekt jest testem nowego konceptu wyprzedażowego francuskiego operatora w Polsce - informują wiadomoscihandlowe.pl.
W strefie Carrefour Outlet klienci znajdą ok 400 produktów z kategorii przemysłowych - w tym m.in. RTV/AGD, artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, zabawki - z rabatami sięgającymi do 70 proc. "Proponujemy klientom kilkaset produktów non-food w atrakcyjnych cenach, zaczynających się już od 1 zł" - podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour Polska.
Strefa Carrefour Outlet to zupełnie nowy koncept i nowa strefa, która uruchomiona została 10 listopada w trzech hipermarketach Carrefoura w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Projekt jest na etapie testów więc firma nie informuje, czy będzie on rozwijany na kolejne sklepy wielkopowierzchniowe. Można jednak założyć, że jeśli projekt się sprawdzi, to strefy Outlet powstaną w części z ok. 90 hipermarketów sieci w Polsce.
Dlaczego Carrefour zdecydował się wprowadzić taką strefę w swoich największych placówkach? Odpowiedzi może być kilka. To kwestia zagospodarowania powierzchni sklepów, które w sytuacji pandemii i mniejszej liczby wizyt klientów ograniczają także ofertę. Próba zmotywowania klientów do odwiedzenia hipermarketów działających w centrach handlowych, które funkcjonują obecnie w bardzo ograniczonym zakresie. Próba podkreślenia bogactwa oferty i niskich cen produktów non food, którą oferują hipermarkety w sytuacji gdy znaczna część sklepów tego typu (zlokalizowanych w galeriach) nie może działać.
Carrefour wskazuje, że strefy Outlet mają "na celu wyjście naprzeciw potrzebom odwiedzających nasze sklepy klientów, szczególnie konsumentów szukających korzystnych okazji zakupowych i ciekawych ofert w dobrych cenach. Stale dbając o konkurencyjne ceny oraz atrakcyjność i dostępność produktów w strefie Outlet."
- Chcemy budować najlepsze doświadczenia zakupowe naszych klientów - wyjaśniają przedstawiciele francuskiej sieci.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze