Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w I półr.'11 o 17,4 proc. rdr

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w pierwszym półroczu 2011 roku o 17,4 proc. rok do roku do 334,95 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w pierwszym półroczu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 9,2 proc. mniej niż przed rokiem (80,42 mln zł). Z kolei cennikowe wpływy reklamowe "Polska" były 2,4 proc. wyższe (144,95 mln zł), "Super Express" zarobił 28,7 proc. więcej (55,28 mln zł), "Fakt" - 11,8 proc. więcej (119,45 mln zł).

Łącznie w pierwszym półroczu 2011 roku wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) spadły o 4,9 proc. w stosunku do takiego samego okresu rok wcześniej do 1,08 mld zł z 1,14 mld zł.

Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | RDR | gazet | proca | wyborczej | Gazeta Wyborcza | wpływy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »